Beantwoord

app proximus tv


Reputatie 3
Badge +1
Deze app op smartphone geeft de mogelijkheid om een serie in zijn geheel op te nemen.
Dezelfde app op mijn laptop laat alleen de optie uitzending per uitzending toe.
Wat doe ik fout?
icon

Beste antwoord door ThomasP 19 April 2016, 10:31

Bekijk origineel

14 reacties

Bedoel je de"universal windows platform" proximus Tv app op je windows 8, 8.1 en 10 waar je geen serie in zijn geheel kunt opnemen?
Reputatie 3
Badge +1
Zie bijlagen
Inderdaad je hebt gelijk, ik heb ook eens op mijn windows 8.1 laptop via de Proximus TV app geprobeerd om bijvoorbeeld blokken op EEn te kiezen en zie alleen "opnemen" staan zie nergens de optie serie opnemen.
Ik had het nog niet opgemerkt omdat ik mijn opnames over het algemeen via de smartphone app doe of via de decoder zelf.
natuurlijk is dit ook zo als je op je laptop surft naar http://proximustv.be daar heb je ook juist "opnemen" staan; als je daar via de tv-gids iets wilt opnemen.
Via de smartphone Proximus tv app kan dit dan wel‼
Reputatie 3
Badge +1
Bedankt. Maar eigenlijk toch een beetje aar.:?
Inderdaad waarom Proximus deze mogelijkheid niet ingebouwd heeft voor de laptop/pc-based Proximus-TV app en webbased versie, dit is mij ook een raadsel!?
Misschien kan iemand van de proximus medewerkers hier uitleggen hoe het komt dat dit (nog) niet ingebouwd werd?
Reputatie 7
Badge +1
Het is mij ook een raadsel waarom je ook van NPO zoals met ander buitenlandse zenders, vanop de app. alleen kunt opnemen en niet live TV kijken, of opgenomen programma's kunt bekijken via tablet; waar dat via de decoder wél kan. Voor Eurosport gaat dat dan weer wél, zelfs in HD...
Reputatie 6
Badge +3
Rechten, geld en onderhandelingen. Zoals steeds met de discussies over het wel hebben of niet van zenders in SD/HD op decoder/tablet/phone/web
Deze discussie zijn er altijd geweest vanaf digitale telco's begonnen zijn en zullen ook nooit eindigen, je moet toch ergens stof hebben voor op een forum :8 😉
@Proximus Medewerkers,
Maar de vraag van dit topic was eigenlijk:
waarom Proximus de mogelijkheid niet ingebouwd heeft om series op te nemen
▬ voor de laptop/pc-based "universeel Windows(8; 8.1; 10) Proximus-TV app"
▬ en ook niet in de webbased versie http://proximustv.be?
Reputatie 7
Badge +6
Elsa, ik moet je momenteel het antwoord schuldig blijven. Ik zou denken dat deze optie in de toekomst mogelijk wordt. Ik heb even navraag gedaan bij onze ingenieurs van de Proximus TV app of dit momenteel op de 'roadmap' staat. We houd jullie op de hoogte!
Ok bedankt Thomas.
Reputatie 7
Badge +6
Net feedback ontvangen. Deze functie (serie-opnames op proximustv.be) zal in de toekomst mogelijk zijn. Er zijn reeds concrete plannen voor later dit jaar.
Reputatie 7
Badge +1
Bedankt voor deze mededeling. Hopelijk komt daar dan ook de mogelijkheid om nPVR-opnames af te spelen bij...
Ok prima, dat weten we dan ook al weer :-)
Ik veronderstel dat het dan ook meteen voor de windows 8, 8.1 en 10 desbetreffende Microsoft store Proximus TV app zal in functie treden ook later dit jaar.

Reageer