App MyProximus - WiFi extender


Reputatie 1
Alvast bedankt Proximus om je klanten in de kou te zetten .... de afrekeningen daar zijn jullie zo snel mee maar voor een oplossing te zoeken voor mij daar moet ik heel lang op wachten omdat jullie het niet kunnen oplossen. Telenet is daar veel beter in ...
Alvast bedankt Proximus voor de marginale service

11 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Bouchra,

Waarmee kan ik je helpen?

Groetjes,

Antonella
Reputatie 1
Beste,

Jullie bieden diensten aan waar ik voor betaal en waar jullie het voor mij gemakkelijk moeten maken om niet altijd op de site van Proximus te moeten aanmelden en een devolo in te ruilen voor een WiFi extender kan ook niet meer in jullie Proximus center alles moet via een technieker die technieker komt ook niet gratis. Heb deze IM8113475 die dienst heeft mij ooit gebeld dat het probleem zich heeft opgelost hebben zij gezegd maar ik heb van die niets gehoord. Hoor het vaak wij hebben je gebeld maar niks gebeld en hoe komt het als ik in Nederland ben dat mijn sms'jes van roaming in het Frans krijg. Leg mij dit nu uit ..... maar om een afrekening op te sturen daar zijn jullie wel heel snel mee.
Reputatie 1
Dag Bouchra,
Waarmee kan ik je helpen?
Groetjes,
Antonella

Beste,

Jullie bieden diensten aan waar ik voor betaal en waar jullie het voor mij gemakkelijk moeten maken om niet altijd op de site van Proximus te moeten aanmelden en een devolo in te ruilen voor een WiFi extender kan ook niet meer in jullie Proximus center alles moet via een technieker die technieker komt ook niet gratis. Heb deze IM8113475 die dienst heeft mij ooit gebeld dat het probleem zich heeft opgelost hebben zij gezegd maar ik heb van die niets gehoord. Hoor het vaak wij hebben je gebeld maar niks gebeld en hoe komt het als ik in Nederland ben dat mijn sms'jes van roaming in het Frans krijg. Leg mij dit nu uit ..... maar om een afrekening op te sturen daar zijn jullie wel heel snel mee.

Vriendelijke groeten,
Bouchra
Reputatie 7
Badge +3
Hoi Bouchra,

we gaan sowieso je instellingen nakijken op je gsm : al de taalmeldingen zouden in het Nederlands moeten staan.

omruilingen toestellen gebeuren inderdaad meest via technieker of via verzending post of kialapunt. heb je nog technische problemen ? kan je via een privébericht info geven indien nodig ? https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten

Tina
Reputatie 1
Mijn instellingen staat in het Nederlands en mijn de devolo is nog niet nog verpakt en wil die nu inruilen voor een WiFi extender. Jullie komen niet met een oplossing omdat jullie dit niet kunnen oplossen zoals die dienst die mijn IM8113475 mij ook had gebeld nooit geen telefoon gehad van die dienst. Gewoon een schande van Proximus en heb al met jullie al in het verleden al problemen gehad en ook de reden dat ik testaankoop heb gecontacteerd die mijn dossier nu hebben.

Vriendelijke groeten
Reputatie 7
Badge +4
Dag Bouchra,

Wanneer heb je deze devolo reeds aangekocht gehad?

Wat normaal kan je de devolo niet omruilen naar een WiFi extender omdat dit aangekocht is en geen toestel in huur is.

Mvg,

Koen
Hallo KoenN,

Kan je de PLC adapters, PLC adapter-extender en wifi-bridge nog altijd aankopen in de Proximus centers.

Mvg,
Reputatie 7
Badge +4
Dag Francklin,

Dit kan je inderdaad altijd via onze Proximus shop aankopen.

Met vriendelijke groeten

Koen
Bedankt KoenN
Reputatie 1
Beste Koen,

Je kent je job niet .... reden waarom ik het nu zeg is omdat ik een WiFi bridge al heb ingeruild voor een devolo en een WiFi extender
Reputatie 1
Beste Koen,

Je kent je job niet .... reden waarom ik het nu zeg is omdat ik een WiFi bridge al heb ingeruild voor een devolo en een WiFi extender
. Ik heb de meerwaarde moeten betalen

Reageer