Na meer dan 2 weken, een hele hoop telefoons en mails en intussen ook een klacht via de ombudsdienst kan ik nog steeds geen producten wijzigen via My Proximus. Ook de app kan ik niet activeren. Het gsm nummer dat we bij het Tuttimus pakket hebben gevraagd werd ook nog steeds niet geactiveerd.. Meer dan 2 weken om enkele aansluitingen in orde te krijgen! De factuur die sturen jullie uiteraard wel op tijd. Onvoorstelbaar dat dit allemaal zo lang duurt. Dan betaal ik toch liever wat meer en ga gewoon terug naar Telenet.. Service bij Proximus is absoluut 0.
Bladzijde 1 / 1
beste,
helaas, er zijn orders die inderdaad niet doorstromen zoals het moet.
kan je in een privébericht je klantennummer doorsturen dan kunnen we dit nakijken ?
groetjes
Tina
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
helaas, er zijn orders die inderdaad niet doorstromen zoals het moet.
kan je in een privébericht je klantennummer doorsturen dan kunnen we dit nakijken ?
groetjes
Tina
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
helaas, er zijn orders die inderdaad niet doorstromen zoals het moet.
kan je in een privébericht je klantennummer doorsturen dan kunnen we dit nakijken ?
groetjes
Tina
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Mag ik hier nog antwoord op verwachten? Want het blijft echt langs alle kanten stil..
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.