Beste antwoord door Wim
Bekijk origineel
Wim op de pagina:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_app_mypxusage/particulieren/support/klantenzone/myproximus-applicatie/download-en-verbruik/myproximus-app-downloaden-en-gebruiken.html
werkt de link "login van MyProximus nodig" die daar staat niet!
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_app_mypxusage/particulieren/support/klantenzone/myproximus-applicatie/download-en-verbruik/myproximus-app-downloaden-en-gebruiken.html
werkt de link "login van MyProximus nodig" die daar staat niet!
http://www.proximus.be/nl/id_cr_mypx1/particulieren/discover/proximuskwaliteit/myproximus.html?_ga=1.196946660.952788023.1450359473
Hoe de MyProximus-app downloaden
Installeer de MyProximus-app gratis op uw smartphone of tablet.
Kijk eerst het instellingenmenu van uw toestel na:
Wilt u met de app uw verbruik volgen? Ga zeker na of u kunt surfen via 3G/4G.
Controleer of uw toestel het minimaal vereiste besturingssysteem heeft.
Ga naar uw app-winkel
Play Store (voor Android-toestellen 4.0 of hoger) => https://play.google.com/store/apps/details?id=be.belgacom.hello&hl=nl
App Store (voor iPhone en iPad: iOS 6.0 of hoger) => https://itunes.apple.com/be/app/id483589694?l=nl&mt=8
Windows Store (voor Windows Phone WP 7.5 of hoger) => http://www.windowsphone.com/s?appid=5a8c18fa-30f2-4d60-a7ae-a5662e6fb39c
Klik vervolgens op het icoontje om MyProximus te downloaden en te installeren. Dit neemt enkele minuten in beslag.
Klik, eens de installatie voltooid, op het MyProximus-icoontje dat verschenen is op uw toestel.
Lees en aanvaard de gebruiksvoorwaarden.
De MyProximus-app is nu klaar voor gebruik. In een aantal rubrieken hebt u uw login van MyProximus nodig.
Ziet u geen of onvolledig verbruik? Raadpleeg de volgende tips.=>http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_usage_mypxtrouble/particulieren/support/klantenzone/myproximus-applicatie/problemen/geen-of-onvolledig-verbruik-in-de-myproximus-app.html
Hoe de MyProximus-app downloaden
Installeer de MyProximus-app gratis op uw smartphone of tablet.
Kijk eerst het instellingenmenu van uw toestel na:
Wilt u met de app uw verbruik volgen? Ga zeker na of u kunt surfen via 3G/4G.
Controleer of uw toestel het minimaal vereiste besturingssysteem heeft.
Ga naar uw app-winkel
Play Store (voor Android-toestellen 4.0 of hoger) => https://play.google.com/store/apps/details?id=be.belgacom.hello&hl=nl
App Store (voor iPhone en iPad: iOS 6.0 of hoger) => https://itunes.apple.com/be/app/id483589694?l=nl&mt=8
Windows Store (voor Windows Phone WP 7.5 of hoger) => http://www.windowsphone.com/s?appid=5a8c18fa-30f2-4d60-a7ae-a5662e6fb39c
Klik vervolgens op het icoontje om MyProximus te downloaden en te installeren. Dit neemt enkele minuten in beslag.
Klik, eens de installatie voltooid, op het MyProximus-icoontje dat verschenen is op uw toestel.
Lees en aanvaard de gebruiksvoorwaarden.
De MyProximus-app is nu klaar voor gebruik. In een aantal rubrieken hebt u uw login van MyProximus nodig.
Ziet u geen of onvolledig verbruik? Raadpleeg de volgende tips.=>http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_usage_mypxtrouble/particulieren/support/klantenzone/myproximus-applicatie/problemen/geen-of-onvolledig-verbruik-in-de-myproximus-app.html
Voila, Wim is me al voor.🆒
bedankt
Ja hoor. De MyProximus app, voor zowel Ios, Android, als Windows en te herkennen aan het Proximus symbool. Er is ook een link naar die app onderaan de pagina hier (waarom die naar een Engelstalige pagina leidt is mij een raadsel). Ga gewoon naar de 'store' en download.
Voila, Wim is me al voor.🆒
Voila, Wim is me al voor.🆒
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.