Vraag

Annulatie van een bestelling

  • 26 March 2017
  • 5 reacties
  • 970 Bekeken

Graag had ik een bestelling laten annuleren, was bezig aan het rondkijken voor een andere persoon en heb per ongeluk op aankopen gedrukt. Het zouden verschillende abonenmenten met smartphone zijn.
Spijtig genoeg geen manier om zelf te annuleren of om zelf maar te zien wat er besteld was , en dit zonder ingave van een paswoord , banknr ,... is niet echt ideaal .
Hopelijk kan u me helpen dit te annuleren.

5 reacties

Badge +4
Ik dacht dat je meer dan 1 keer moet klikken om iets te bestellen, dus zal het wel meer bewust geweest zijn en nu spijt hebben .....
Nope slechts 1 klik bestelling plaatsen ... daarna heb je geen controle meer. Er word geen confirmatie gevraagd of whatever zoals het normaal hoort. En ik was enkel aan het kijken voor anderen die hun bestelling zelf moeten plaatsen.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Zemfik76,

Heb je de bestelnummers?

Groetjes,

Antonella
Nee , niets .... zelfs geen bevestigingsmai gekregen , enkel message on screen uw bestelling is geplaatst. Heb gebeld naar support zij vonden ook niets. Zal het in het oog moeten houden tot er zekerheid is.
Reputatie 7
Badge +4
Ja, dat denk ik inderdaad dat je dan best even afwacht. Normaal krijg je altijd een bevestigingsmail van de bestelling. Aan de hand daarvan krijg je dan een referentienummer waarmee we de bestelling kunnen opzoeken en annuleren. In de email staat ook een specifiek contactnummer van de webshop dat je kan contacteren hiervoor. Mvg, Freya

Reageer