Beantwoord

Annulatie niet geannuleerd op MyProximus

  • 15 November 2016
  • 6 reacties
  • 366 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
ik heb verleden maand een annulatie doorgevoerd betreffende het zichbaar zijn van degene die mij belt.
Nu reeds zoveel tijd later, zie ik staan dat het niet verwijderd is op ">MyProximus", alhoewel de dienst zelf uitgeschakeld is.
Hoe komt het dat ik wel zag dat het geannuleerd was de eerste dag na uitvoering en dat het nu terug staat als "in werking", wat niet zo is.
icon

Beste antwoord door josm 16 November 2016, 12:49

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge
Dag Magistermagic,

Ik heb de dienst weergave oproeper voor je verwijderd en een creditnota gemaakt tbv 3,99 euro.

Groetjes,

Jos
Reputatie 2
Badge +1
ok, dank u wel
Beste,

Blijkbaar is dit een courante praktijk van Proximus want ik heb exact hetzelfde probleem: ondanks het feit dat ik nu al 4 (!) maal de 'slimme dienst' Weergave Oproeper heb uitgeschakeld in mijn profiel, blijft deze actief én werd deze telkens opnieuw aangerekend op mijn maandelijkse factuur.
Ik probeer de laatste dagen de klantendienst te bereiken, echter zonder succes.
Hieronder de referentienummers van mijn 4 'bestellingen' om de dienst Weergave oproeper te stoppen:
(1) Ref 2513435 van 18-Aug-2016
(2) Ref 2530461 van 22-Sep-2016
(3) Ref 2545897 van 24-Okt-2016
(4) Ref 2561781 van 21-Nov-2016
Er werd mij dus 3 x € 3,99 = € 11,97 te onrechte aangerekend.
Kan iemand dit rechtzetten a.u.b.?
Alvast bedankt.

Frederik De Vos
Klantnr 615704621
Reputatie 7
Badge +3
Dag Frederik,

Ik heb de weergave oproeper opgezegd en creditnota 6693085972 opgemaakt van -11,97 euro.

Alvast mijn excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Antonella
Beste,
Ik zit namelijk ook vast in deze val.  
- 3 maal dienst geannuleerd in myproximus; dienst blijft actief
- 1 maal naar support gebeld (gespreksduur > 1u).  Men zei "het staat af" terwijl actief in myproximus, de centrale blijft nummer sturen en facturatie loopt door.
Na boze reactie zegt men dat dienst nu is stopgezet en krijg ik een kredietnota. Resultaat : kredietnota 6793279525 ontvangen, maar dienst blijft actief
- feedbackformulier ingevuld en aangeduid : klacht is niet verholpen; geen gevolg
- online klacht ingediend (29237222) geen reactie. Klacht 42374249 werd onmiddellijk afgesloten zonder reden.
Nog steeds staat de dienst actief in myproximus; nog steeds stuurt de centrale het oproepnummer door en blijft men factureren ( zopas voor de maand mei ).

Besluit er zijn drie duidelijke te verifiëren informaties van activiteit doch support zegt het staat af en pleegt geen verder onderzoek.
Het is duidelijk dat er iets intern fout loopt, jammer dat wij, klanten, er de dupe van zijn. Er rest ons enkel dit forum om de zaak te deblokkeren.

Wie kan mij van de slimme dienst die niet geannuleerd wilt worden verlossen? 

Klantnummer : 618357393
Reputatie 7
Badge +3
Dag hgoessae,

Ik heb de weergave oproeper verwijderd en de kost van 3,99 euro gecrediteerd.

Groetjes,

Antonella

Reageer