alweer tv overal problemen

  • 5 May 2014
  • 0 reacties
  • 409 Bekeken


het houd maar niet op. op men gsm en tablet werkt het maar 50% en blijft veelal hangen, nu werkt het op men pc ook niet meer.


VIER kan ik bekijken zonder problemen, als ik 2BE neem komt daar een melding op 'omwille van auteursrechtelijke redenen mogen we dit programma niet uitzenden'


ik vond op internet al dat ge-jailbreakte iphones gingen geblokkeerd worden net als geroote androids, maar WAT scheelt er dan aan mij pc dat het hier ook al niet meer werkt. ik begin het stillekes aan beu te worden. NIKS werkt nog bij belgacom.


ik kan jullie al zeggen, diegenen die er misbruik van maken kunnen dit perfect omzeilen, alleen ga je de gewone gebruiker weeral eens pesten hiermee.


ik kom net terug van china en men proximus werkte daar ook al niet, nogthans heb ik roaming aanstaan. nu ik terug in belgie ben naar belgacom boetiek geweest, krijg ik daar te horen dat men voor china naar één of ander nr moet bellen om dit te activeren (2de jaar op rij problemen met proximus en wordt ik verplicht daar een andere simkaart aan te schaffen, ben dus niet te bereiken op men gewoon nr). kom ik terug in belgie, is tv overal ook al geblokkeerd

0 reacties

Geen reactie

Reageer