Skip to main content
hallo na een maand problemen zal ik het opgeven bij proximus ! wifiaan uit geen verbinding al nieuwe modem nog altijd veel problemen raakt niet opgelost !
Hi Luc,



Niet leuk nee..



Ben dus eens de lijn en de internet verbinding tot op de router/modem gaan bekijken..en zie een constante internetverbinding met een Actual Net data Rate99999.0 tot op de bbbox router.Kortom zie geen externe problemen. Betekent dus effectief dat iets storend werkt op je wifi signaal of de frequentie waarop de huidige uitstuurt niet sterk genoeg is . Dus zeker eens waard uit te proberen op een ander kanaal.



meer info:



http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/p...



Nu begrijp dat je het misschien wil opgeven wat je draadloos signaal zo stoort,



een andere optie dat ik je kan bieden : Happy house technieker = Gratis Check



https://www.proximus.be/nl/id_cr_happyhouse/particulieren/discover/altijd-dichtbij/happy-house.html





Je kan dit zelf boeken via bovenstaande link of je stuurt ons in Privebericht een contactnummer door en de dagen waarop dit voor jou haalbaar is



Mvg sabine


hey heb een aanvraag tot happyhouse bezoek aangevraagd,hopelijk is het dan opgelost want ik zou niet weten wat er nu storend werkt voor mijn signaal ,heb namelijk vroeger nooit prob gehad nu bedankt om er op te reageren hoor
Hi Luc, Het is de bedoeling dat ze checken wat uw draadloos stoort en een oplossing zoeken voor het probleem..dus fingers crossed he.. nog prettige avond verder..



Mvg sabine

Reageer