ben al twee drie dagen bezig met wifi die steeds uitvalt na vele telf contact nog altijd niet opgelost denk eraan om terug te gaan waar ik vroeger was bij de andere provider nooit geen probleem gehad heb me laten ompraten maar al veel spijt van gekregen !
Bladzijde 1 / 1
Helpt het niet als je het wifi kanaal verandert naar bvb kanaal 6 of 11.
* https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_channel_wifi/particulieren/support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/sneller-surfen-door-het-wifi-kanaal-te-wijzigen.html
*https://www.proximuswholesale.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/8-tips-om-uw-wifi-te-verbeteren.html
* https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_channel_wifi/particulieren/support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/sneller-surfen-door-het-wifi-kanaal-te-wijzigen.html
*https://www.proximuswholesale.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/8-tips-om-uw-wifi-te-verbeteren.html
hey neen al alles geprobeerd nu zijn ze terug bezig geweest op afstand en zal vanavond rond acht uur terug gebeld worden door de diensten van proximus hopelijk komt er een einde aan die problemen duurt nu al lang genoeg hoor !
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.