Als iets goed en snel opgelost wordt, mag het ook gezegd worden

  • 26 January 2013
  • 1 reactie
  • 217 Bekeken


Op 14 november ben ik overgeschakeld naar een pack met gereration mtv 15. Hierin zit ook mobile internet inbegrepen. Bij het nakijken van mijn factuur van december, zag ik dat er verbindingskosten voor mobile internet werden aangerekend op die factuur. Ik zag ook bij e-services dat voor januari ook kosten klaarstonden hiervoor...


We belden naar 0800 22 800 en we kregen een vriendelijk heer aan de lijn die dit nakeek en onmiddellijk zorgde voor een creditnota voor de maand december, maar ook, een creditnota voor die paar dagen in november na het overschakelen, waarvan het ons niet opgevallen was dat er teveel werd aangerekend. En voor de komende factuur voor januari werden ook onmiddellijk de klaarstaande kosten geannuleerd.


Er kan natuurlijk altijd wel eens iets fout gaan. En in al die jaren dat ik trouwe klant ben, gebeurde er ook wel af een toe eens iets waar ik niet direct vrolijk van werd, maar... telkens werd dit professioneel en correct rechtgezet! Belgacom, bedankt!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1


Had ook al verschillende keren dezelfde positieve ervaringen.Meestal loopt het fout bij een overstap naar een andere formule.

Reageer