Overdag heb ik prima beeld maar na 19 uur verspringt het beeld om de paar minuten om tenslotte volledig uit te vallen en dan verschijnt er error 300 op het scherm. Technieker gisteren langs geweest maar aangezien het probleem zich maar na 19 uur stelt kon hij het niet zien. De lijn is in orde.
Iemand een oplossing? Ik heb devolo.
Bladzijde 2 / 2
Gisteren tot 22u15 gekeken met kabel en het beeld was perfect. Daarna terug gekeken met Devolo's en het beeld was ook perfect!!!!! Dus ga ik vanavond nog eens proberen met de Devolo's.
Je kan inderdaad niet direct conclusies trekken omdat er één avond niets gebeurt want ik heb over een lange periode mijn devolo's overbrugd (dagen aan een stuk, dat er geen blokjes meer i/h beeld kwamen ) en dan pas ben je werkelijk 100% zeker .Maar aangezien je het anders bijna elke avond hebt en nu met de kabel ineens niet, zit je al dicht bij de dader !
Nu ben ik zeker dat het de Devolo's zijn. Gisteren slecht beeld vanaf 19u30. Vandaag ga ik de Devolo's vervangen door Ruckussen.
wel opvallend dat problemen steeds opduiken rond hetzelfde uur, waarschijnlijk toch afkomstig van storing van één of ander toestel?
succes met de Ruckussen
mvg,
succes met de Ruckussen
mvg,
ik hoop het voor hem dat hij zo content zal zijn dat hij gaat Ruc kussen.
Punker, laat het ons in ieder geval weten wat het resultaat is hé.
mvg.
Punker, laat het ons in ieder geval weten wat het resultaat is hé.
mvg.
Zojuist de Ruckussen aangesloten en het beeld is perfect. Nu bang afwachten tot deze avond, ik laat jullie zeker iets weten en iedereen alvast bedankt voor de tips.
Groetjes
Punker
Groetjes
Punker
Een avond vol verwachtingen.... ik ben ook benieuwd...
Het probleem is eindelijk opgelost. Ik heb al de hele avond perfect beeld dankzij de ruckussen. Nogmaals bedankt iedereen en tot het volgende probleem.
Problemen zijn er om op te lossen
Alles begint precies weer van voorafaan. Alle avonden (woe-do-vrij) tussen 19u en 20u30 beeld zwaar gestoord. Het systeem met de ruckussen (ipv devolo's) heeft dus iets meer dan 1 maand gewerkt. Vandaag komt technieker Belgacom langs.
Nieuwe modem (bbox2) geplaatst. Het is nu 20u45 en nog altijd geen problemen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.