Hallo,
Ik heb daarnet even gebeld met de technische dienst van Belgacom. Zij vertelden dat ik perfect alle poorten kon openstellen met mijn huidig abonnement. Maar alleen poort 80/443/23 krijg ik open. Na een beetje surfen op de website zag ik deze pagina:
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/intro/a_id/5796/c/1284/kw/poorten
"De volgende poorten werden geblokkeerd voor alle residentiele abonnementen:"
Dus ik heb 2 vragen:
-Kan ik alsnog deze poorten openzetten met dit abonnement?
-Moet ik een Bizz abonnement aangaan en kan dit als particulier?
m.v.g.
Patrick
Bladzijde 1 / 1
mvg
Hallo Patrick,
Helaas is de informatie die je ontvangen hebt niet correct, de gesloten poorten kunnen op een residentiële internetveerbinding NIET worden geopend (met uitzondering van 23, 80 en 443 dus).
Een Bizz-abonnement biedt dit wel, vanaf de Bizz Pro. Bizz Favorite en Bizz Intense zijn op technisch vlak identiek aan de residentiële variant.
Ik kan me vergissen, maar ik dacht dat je voor een Bizz abonnement een BTW nummer nodig hebt. Je vraagt dit best even na op de Sales afdeling indien interesse: 0800/22200.
Mvg,
Eva
Helaas is de informatie die je ontvangen hebt niet correct, de gesloten poorten kunnen op een residentiële internetveerbinding NIET worden geopend (met uitzondering van 23, 80 en 443 dus).
Een Bizz-abonnement biedt dit wel, vanaf de Bizz Pro. Bizz Favorite en Bizz Intense zijn op technisch vlak identiek aan de residentiële variant.
Ik kan me vergissen, maar ik dacht dat je voor een Bizz abonnement een BTW nummer nodig hebt. Je vraagt dit best even na op de Sales afdeling indien interesse: 0800/22200.
Mvg,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.