Hallo.
Vandaag zijn plots alle opnames op mijn decoder van belgacom tv verdwenen. Weet iemand hoe dit kan opgelost worden? Hij zegt dat er geen opnames meer zijn.
Bladzijde 1 / 1
Dank je voor de reactie maar het is geen recente decoder, nog zo'n oud type van Belgacom, merk tilgin, langwerpig smal zonder knoppen aan de decoder.
Dan heb je nog geen HD-decoder. Heb je al VDSL2 ? dat kan je checken op de TV-testpagina:
http://belgacom.be/belgacom/be-nl/pages/private/c_webcheck_tv.page?
Als HD-TV mogelijk is en zelfs meerdere toestellen, is ook VDSL2 bij jou mogelijk. Best bellen met de klantendienst dan 0800 22800
Een b-box2 modem/router krijg je dan gratis in huur, en een HD-decoder kost 6€ in huur, 7€ vanaf 1 april. Aankoop 199€ voor de laatste nieuwe, 99€ voor vorige types.
Als je nog een Tingin hebt, is die toch ergens aan vervanging toe als je toegang hebt tot VDSL2.
http://belgacom.be/belgacom/be-nl/pages/private/c_webcheck_tv.page?
Als HD-TV mogelijk is en zelfs meerdere toestellen, is ook VDSL2 bij jou mogelijk. Best bellen met de klantendienst dan 0800 22800
Een b-box2 modem/router krijg je dan gratis in huur, en een HD-decoder kost 6€ in huur, 7€ vanaf 1 april. Aankoop 199€ voor de laatste nieuwe, 99€ voor vorige types.
Als je nog een Tingin hebt, is die toch ergens aan vervanging toe als je toegang hebt tot VDSL2.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.