Hallo, eergisteren heb ik het pakket All sports genomen via het internet, nu zijn er idd zenders bijgekomen maar hier is praktisch alleen maar heruitzendingen van eerdere matchen op te bekijken.. op sommige zenders tonen ze dat bepaalde matchen ( Belgische competitie ) op 601 en 611 te bekijken zijn. Nu zijn die zenders niet vindbaar bij mij.. kan er mij iemand helpen hierbij ? Heb al gebeld met Proximus maar daar ben ik zeker niet wijzer van geworden.. Grtz
Bladzijde 1 / 1
Staan jouw zenders nog steeds op de originele plaats? Het is nu ook wel een moeilijke periode om te zien wat er juist in dat pakket zit want ik ben ook nog niet zo lang klant en het seizoen loopt op zijn einde vandaar waarschijnlijk meerdere herhalingen. Heb je bij andere operators ook. Is een logisch gevolg. Ik heb mijn zenders her nummert dus kan je wel niet zeggen of die zenders juist of waar staan; Bij mij zijn ze ook niet te vinden, maar als je het door hebt, is het niet moeilijk. Als je nu wil zien bv. voor Donderdag ga dan naar menu ga dan naar beneden televisie druk op ok en druk op voetbal kalender. Daar zie ja dan al de komende wedstrijden staan en op welke kanalen. Die zullen waarschijnlijk niet kloppen; Bij mij toch niet, maar als je wil kan je dat zelf aan passen door misschien met de tijd die zenders toch op de juiste plaats te krijgen. je weet in ieder geval nu via welk kanaal die word uitgezonden en wat uur. Dus als je een abonnement hebt zie je HD je komt eerst dr Franse en dan de NL SD tegen dus zet je zender-gids op het kanaal dat hij had weergegeven bv. 601 om 20.00 bv., en zet een herinnering.
Dag Ellen1991,
Ik zie bij jou enkel het boeket International Sports actief staan. Mag ik dit aanpassen naar All Sports?
Groetjes,
Antonella
Ik zie bij jou enkel het boeket International Sports actief staan. Mag ik dit aanpassen naar All Sports?
Groetjes,
Antonella
Ja dit mag je zeker doen ! Vreemd ik had nochtans All Sports aangevraagd dacht ik.. :-S
Maar nadat dit aangepast is zou ik alles normaal krijgen van sportzenders?
Grtz
Maar nadat dit aangepast is zou ik alles normaal krijgen van sportzenders?
Grtz
@ Bever, oke bedankt ik denk dat de vergissing gewoon aan mij lag..
Grtz
Grtz
Dat is niets hoor maar ik denk dat als je nu je zenders origineel laat staan dan kloppen ze ook anders is het wel een beetje zoekwerk;
Antonella, heb je dat boeket inmiddels al kunnen aanpassen naar All Sports ? Want er is nog geen verschil bij mij te zien :-S
Grtz
Grtz
Heb je al gekeken bij My poxymus of daar iets te vinden is wat je genomen hebt? want ik heb je al gezegd als die zenders niet meer origineel staan klopt de nummering langs geen kanten meer, en is het nog moeilijk kant nog noord te zien.
Dag Ellen1991,
Mijn excuses, je berichten werden nog niet getoond door ons systeem. Ik heb de wijziging onmiddellijk ingegeven. De aanpassing is ten laatste binnen 24 u in orde.
Groetjes,
Antonella
Mijn excuses, je berichten werden nog niet getoond door ons systeem. Ik heb de wijziging onmiddellijk ingegeven. De aanpassing is ten laatste binnen 24 u in orde.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.