Beantwoord

Aliassen bij Email

  • 18 January 2017
  • 3 reacties
  • 1245 Bekeken

Ik wil mijn mailbox fd......@skynet .be personaliseren.
Aliassen aanmaken lukt , en mail ontvangen op dit alias adres lukt ook.
Maar bij het verzenden krijgt de ontvanger steeds het fd******@skynet .be adres te zien
Aanpassen op de mail zelf bij " Van : " lukt niet ( alhoewel dit een meerkeuze vak is) en er wordt ook geen rekening gehouden met de voorkeur instelling van het standaardadres.
Hoe te verhelpen?
icon

Beste antwoord door ThomasP 29 March 2017, 21:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dag Francis6, je dient je mailbox te personaliseren via je MyProximus. Kijk even op volgende pagina voor meer info hoe dit te doen. Op deze pagina vindt je nog wat extra info over het verschil tussen je 'mailbox' en je 'e-mailadres'.

Zodra dit gebeurd is, kan je je e-mailadres in de trend van voornaam.achternaam@proximus.be instellen in je mailclient (Windows Live mail, outlook, etc). Succes!
Hallo, is het ook mogelijk om een andere domeinnaam te gebruiken dan 'proximus.be'? Volgens de toelichting op jullie site zou dit moeten lukken ('Als u een eigen domeinnaam wilt gebruiken (bv. @uwwebsite.net), selecteer deze dan in het dropdownmenu') maar in het dropdownmenu vind ik enkel proximus.be. Dank voor de toelichting.
Reputatie 7
Badge +6
Dag Wim, dit is enkel mogelijk wanneer je een domeinnaam hebt bij Proximus. Deze zal dan in de dropdown beschikbaar komen. Kijk even op volgende pagina voor meer info hierover.

Reageer