Skip to main content
Wat kan ik nog doen? In Juni heb ik All Foot en Boeket Multi stopgezet.( 2 keer 14,95 euro)

Elke maand ben ik minimaal een uur kwijt om naar de klantendienst te bellen want het staat nog steeds elke maand op mijn rekening maar het is niet geactiveerd. Elke keer een vriendelijke persoon aan de lijn , we gaan dat crediteren maar altijd voor 1 maand en volgende factuur zelfde probleem.

Er lopen al een tijdje nieuwe acties die voor mij veel voordeliger uit zouden komen maar dat heeft mij jammer genoeg niemand aangeraden. Waardoor ik dus ook No Limit National Anytime maandelijks betaal. Nog eens 19,95 euro. Terwijl ik elke maand hun moet contacteren. En er loopt hun actie dat je daar niet meer voor moet betalen. Kan er mij iemand zeggen wat ik moet doen? Ik zou graag geen stress meer hebben door elke maand mijn rekening te controleren en dit al 7 maanden......
Geen reactie

Reageer