Sedert januari heb ik geen factuur meer gekregen. Al diverse keren (zeker 6 x ) gebeld met Proximus.
Er zit een fout in de facturatie en die wordt eerst nagekeken. Allemaal goed en wel maar moet dit echt 4 maand duren.
Vorige woensdag terug gebeld omdat ik nog niets heb ontvangen. Ach ja, mevrouw, u bent verhuisd en dit is niet doorgegeven aan de IT en u hebt nog een verouderd abonnement. Dus we gaan dit ook aanpassen. Wat ik niet versta is dat ik de verhuis gemeld heb in december vorig jaar, er is een technieker langs geweest, maar er is niet aangepast ????? Dit versta ik echt niet.
Blijkbaar zijn de aanpassingen gebeurd maar van een factuur is er nog altijd geen sprake.
Factuur vanaf januari tot wanneer ???? Zal een bedrag worden.
Mocht wel al een bedrag betalen dat ze dan in mindering gaan brengen van de factuur.
Dit wil ik niet. Geen factuur is geen geld.
Als er een fout zit bij de facturatie versta ik niet dat dit na 4 maand nog niet in orde is !!!!
Bladzijde 1 / 1
Dag Francine,
momenteel krijgen we bericht van de financiele dienst dat aanrekeningen onderweg zijn.
Hou je je mail in t oog ? als je nog verdere vragen of persoonlijke bemerkingen hebt ivm betaling mag je ons via het Proximus Team in privébericht contacteren;
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.
Oprechte excuses voor de ongemakken.
vriendelijke groeten
Tina
momenteel krijgen we bericht van de financiele dienst dat aanrekeningen onderweg zijn.
Hou je je mail in t oog ? als je nog verdere vragen of persoonlijke bemerkingen hebt ivm betaling mag je ons via het Proximus Team in privébericht contacteren;
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.
Oprechte excuses voor de ongemakken.
vriendelijke groeten
Tina
Ik heb exact hetzelfde probleem!!! En hoop op een betalingsregeling van Proximus uit, want ik lang wachten op mijn factuur, zij lang wachten op hun geld. Sorry maar mijn leven is niet gratis en ik kan niet zomaar een torenhoog bedrag in 1x ophoesten.
Een korting zou op z'n minst vriendelijk zijn.
Een korting zou op z'n minst vriendelijk zijn.
Ondertussen is alles in orde en heb ik de factuur ontvangen.
Omdat ik nog eens moest bellen en dit nog eens zei zei die mevrouw "maar ja dat staat niet actief, ik zal dat veranderen".
Een paar uur later had ik mijn factuur.
Omdat ik nog eens moest bellen en dit nog eens zei zei die mevrouw "maar ja dat staat niet actief, ik zal dat veranderen".
Een paar uur later had ik mijn factuur.
Dag Roodkapje,
Ik zie dat je inderdaad een factuur van 482 EUR gekregen had maar er zijn ook 2 creditnota's opgemaakt. (202,18+122.60+10 EUR
Deze zijn dus in mindering gegaan van die factuur.
Ik heb alvast de duplicaten opgestuurd via post.
Met vriendelijke groeten
Koen
Ik zie dat je inderdaad een factuur van 482 EUR gekregen had maar er zijn ook 2 creditnota's opgemaakt. (202,18+122.60+10 EUR
Deze zijn dus in mindering gegaan van die factuur.
Ik heb alvast de duplicaten opgestuurd via post.
Met vriendelijke groeten
Koen
ik heb ook al een paar maanden geen factuur meer gekregen wel een brief waarin stond dat er een probleem was met de facturatie en dat ze dit zo snel mogelijk gingen oplossen en ze gingen er ook voor zorgen dat er de tijd was om dit te kunnen betalen zaterdag heb ik dan eindelijk een factuur gekregen van ongeveer 900 euro en dit te betalen voor 06 06 oke ik wil gerust betalen maar ze zullen toch ook over de brug moeten komen om dit in een paar keer te betalen
Dag Nathalie, willen dit graag met je bekijken, kan je ons alvast de betrokken gegevens bezorgen via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes, Nicky
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.