Goeiedag ,
vandaag hebben we ons pas ingeschreven in de premium club ,
we zijn al jaren trouwe klant en hebben 0 punten gespaard.
Waarom worden we niet automatische ingeschreven in de premium club ?
We hoorden van sommige klanten dat het bij hen 'automatisch' ging.
Betekent dit dat we de punten , die we hadden kunnen sparen indien we wel lid hadden geweest ,
kwijt zijn ?
Alvast bedankt voor uw reactie ...
Bladzijde 1 / 1
Hoe inschrijven op Premium Club :
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_club_register/particulieren/support/klantenzone/premium-club/premium-club-punten/hoe-inschrijven-op-premium-club.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_club_register/particulieren/support/klantenzone/premium-club/premium-club-punten/hoe-inschrijven-op-premium-club.html
Hallo Gery!
Onze klanten hebben inderdaad de mogelijkheid om zich in te schrijven op Premium/Bizz club na het aanmaken van hun
MyProximus account. Echter dienen klanten deze wel zelf aan te maken.
De activering gebeurt wel niet automatisch maar steeds door de klanten.
Excuses voor dit ongemak...
Maar de punten hiervoor kunnen wij helaas niet recupereren.
Mvg,
Wouter
Onze klanten hebben inderdaad de mogelijkheid om zich in te schrijven op Premium/Bizz club na het aanmaken van hun
MyProximus account. Echter dienen klanten deze wel zelf aan te maken.
De activering gebeurt wel niet automatisch maar steeds door de klanten.
Excuses voor dit ongemak...
Maar de punten hiervoor kunnen wij helaas niet recupereren.
Mvg,
Wouter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.