al een maand geen internet..

  • 20 September 2013
  • 1 reactie
  • 188 Bekeken


ik heb Vorige maand internet besteld en hier om gebeld, oke zeggen ze, er moet worden gelast voor u deur. Ze komen de 17 september lassen , breken alles open hangen 1 nieuw draadje aan de kabel (een reserve kon er niet van af), maken alles vuil en zijn zo snel mogelijk terug weg, zelfs zonder het plaatje van het stopcontact terug te hangen..


er werd zelfs niet nagekeken of het internet werkte..


oke ik installeer het effe zelf, en miraculeus, het internet werkt.. Eergistere avond valt het uit, 20min uit 10 sec aan, frustrerend.


Ik bel de klantendienst en ze zeggen: ja ze zijn in de kast aan het werken.. Gistere middag het werkt niet


opeens staat er een technieker voor de deur, na heel wat tests zegt hij dat het probleem buitenshuis ligt, dat ik gewoon pech heb, ik.ga mee naarde kast, de lassers hebben maar 1 draad gestoken en mijn lijn is dus verstoord. Oke hij maakt een storingsmelding.


VANDAAG krijg ik een mail dat er iets mis is met mijn binnenhuiselijke bedrading.., nu benk echt niet meer content en da na al da gezever heb ik nog steeds geen internet...






















1 reactie

Hallo Nils,

Ik zie dat de laatste technicus dit opnieuw heeft doorgegeven aan de lassers, de dispatching van deze ploeg zal je contacteren voor een afspraak.
Ik heb gezorgd dat je morgen tijdens de dag een 3G-stick wordt bezorgd via een koeriersdienst, zodat je tijdens het weekend toch kan internetten.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer