Ik ben al een jaar geen klant meer en woon in het buitenland maar plots kreeg ik een email zeggende dat ik plots een factuur heb dat moet betaald worden. Heeft iemand anders dit al voorgehad?
Bladzijde 1 / 1
pas maar goed op dat het geen frauduleuze mail is!
Maar het kan ook dat dit per vergissing gebeurt door proximus.
je kan ook om meer uitleg en verificatie vragen langs dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Maar het kan ook dat dit per vergissing gebeurt door proximus.
je kan ook om meer uitleg en verificatie vragen langs dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Het is 100% van proximus ik heb geprobeerd in te loggen in daar zag ik het dan het bedrag dat ik moet betalen. Ben nu aan het zoeken hoe ik hen een email of een klacht kan zenden maar ik vind natuurlijk niks in die aard.
je kan ook om meer uitleg en verificatie vragen langs dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Dank je! had het eerst niet gezien. Hopen dat ik wat opheldering krijg van hen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.