woensdag 11 mei:geen belgacom tv,geen internet en geen vaste telefoonlijn,gebeld naar dienst storingen,zou 12mei opgelost zijn om 16u,12 mei na 16u nog altijd geen belgacom,13mei gans de dag geen belgacom,terug s'avonds gebeld naar belgacom,een technieker zou zat 14mei langskomen.zaterdag14mei technieker langs gekomen,probleem ligt in de straat,dus nog altijd geen tv,geen internet en geen telefoon.voor mij wat content te stellen geeft hij mij wel een vodafone stick van 500mb,telefoon doorschakelen naar mijn gsm.bij belgacom heb ik happy time van vaste lijn,ikzelf moet nu op eigen kosten met mijn gsm bellen naar vaste lijnen,terwijl ik anders gratis kon bellen in het weekend naar vaste lijnen en nu intussen zondag 15mei nog altijd geen belgacom tv.hoelang zal dat nu nog duren???dat is nu al 5 dagen,vraag mij eigenlijk af al die dagen dat ik nu al panne heb of deze van mijn abonnementskosten zullen afgetrokken worden
mvg
Bladzijde 1 / 1
Wacht gewoon af tot de storing opgelost is. Als er lasploegen aan te pas moeten komen kan het idd een tijdje duren.
Nadien contacteer je de klantendienst 0800 22 800 voor een compensatie.
Nadien contacteer je de klantendienst 0800 22 800 voor een compensatie.
Je kunt moeilijk verwachten dat Eva in het week-end iets onderneemt. Zoals axs zegt, zijn er waarschijnlijk grondiger werken nodig, en dienen die ingepland te worden. Hopelijk wordt het nu snel opgelost.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.