Geachte,
Na het veel te lang wachten om de klantendienst aan de lijn te kunnen krijgen wegens te duur, vrees ik echter dat ik binnenkort aangetekende zendingen ga krijgen wegens niet betalen. Maar ik krijg echter geen facturen meer in mijn brievenbus.
Na dit probleem voor te leggen aan een aantal vrienden, gaven ze me de raad om een e-services account aan te maken om zo online mijn facturen te kunnen raadplegen. Maar wat blijkt??? Dat ik maar 4 maanden kan terug gaan qua facturatie!!! Maar ik heb al 4 maanden geen factuur ontvangen. Hoe kan ik dan via e-services aan mijn online-facturen geraken???
Ik geraak zodanig gefrustreerd dorr het feit je als mens wel tijdig je facturen wil betalen, maar door naligheid van anderen een hoop extra kosten krijgt.
Hoe kan ik nu uiteindelijk toch aan mijn achterstallige facturen geraken??
Graag dringend een oplossing wegens het niet willen oplopen van onterechte boetes!
Alvast bedankt
Bladzijde 1 / 1
Beste,
Ofwel bel je naar Belgacom ( is 0800 nr dus GRATIS )
Ofwel spring je effe binnen in een Belgacom Center.
Groetjes
Kristof
Ofwel bel je naar Belgacom ( is 0800 nr dus GRATIS )
Ofwel spring je effe binnen in een Belgacom Center.
Groetjes
Kristof
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.