al 3 weken en nog geen oplossing !!!

  • 25 May 2011
  • 6 reacties
  • 916 Bekeken

Bellen naar de klantendienst, verwezen worden naar de technische dienst

Bellen naar de technische dienst, verwezen worden naar de klantendienst

Bellen naar de klantendienst, verwezen worden naar een ander nummer van een technische dienst

Bellen naar dit nummer, kunnen niet helpen, gevraagd een email te sturen naar een specifieke dienst

Geen antwoord

Bellen naar de klantendienst, gevraagd via de Belgacom help site een email te sturen

Geen antwoord

Ondertussen is al 3 weken verstreken en heb ik nog geen antwoord, geen oplossing.

Wat is het probleem?

Ik heb een Internet Favourite abonnement en m'n persoonlijke webruimte is 10240KB groot. Zeg maar een kleine 10Meg. Dit terwijl ik, en daar verschillen de antwoorden tussen klantendienst en technische dienst, eerder 50, dan wel 100 meg zou moeten hebben.

Wie kan ik nog contacteren, wat kan ik nog doen om uiteindelijk te krijgen waar ik voor betaal?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1
We weten nu wel niet wat voor probleem je hebt.....
het gaat blijkbaar over z'n webruimte, hij zou inderdaad 100GB moeten hebben ...

Eva zal dit best eens bekijken

mvg
Sinjoor, het probleem is dat hij blijkbaar maar 10 MB webruimte heeft, ipv 50 MB (100 GB is er een tikkeltje over, xenne).

Pascal, post uw login, dan kan Eva dit nakijken.
haha, ja 100GB is ' t downloadvolume dat je krijgt .... webspace is inderdaad 50MB

Gratis web space
Alle internetabonnementen van Belgacom omvatten gratis webruimte (50 MB), de ideale manier om een site in HTML of zelfs in Flash te creëren met alles erop en eraan.

mvg
Beste Pascal,

Als ik het goed begrijp hebt u op uw gratis webruimte slechts 10MB beschikbaar ipv de 50MB die we normaal aanbieden?

We zullen dit zeker bekijken maar hebben dan wel telefoonnummer of login nodig. Dit kan u hier als antwoord posten of me een privé bericht sturen.

MVG,

Eva van Belgacom
M'n probleem is inderdaad dat ik slechts een kleine 10meg webruimte heb, dit terwijl ik waarschijnlijk wel 50meg zou moeten hebben.

Ik stuur je nog m'n login nog.

Vriendelijke groeten,

Pascal

Reageer