Skip to main content
Wij hebben nog steeds geen faktuur ontvangen een bestelling uitgevoerd op 4/3/11 via internet. Wij hebben een VF mobile USB Stick + SMILE Postpaid 128 k geleverd begin april en ik zit hier ondertussen al bijna 4 maanden te zagen om een faktuur te ontvangen. Buiten de klassieke antwoord van 8 april, 4 mei en 23 mei dat er gevolg gaat gegeven worden door de fakturatie van de e-shop, heb ik hier NIKS van gemerkt. Ik heb ondertussen naar nummer 6000 proberen te bellen, maar dat is zo onpraktisch opgesteld dat ik geen vraag kan stellen over een faktuur gelinkt aan een bedrijf. NA 15 minuten op 1-2-3 te drukken vertelde men (ik belde op een zaterdag) dat ik van maandag tot vrijdag kon bellen. Bellen naar de klantendienst van maandag tot vrijdag is hopeloos wachten ... Dit bericht heb ik naar klachentdienst gestuurd en ik kreeg van Belgacom ook al te horen dat er gevolg gaat gegeven worden door proximus (bericht gekregen op 9 juni en 21 juni) ... Maar nog steeds geen faktuur ... het is voor te janken, wat een service ... en dat alleen maar voor een simpel faktuur ...

Je Kan Best een privé bericht sturen naar Eva 5gewoon mailtje naar Eva van Belgacom en zij zal dit dan wel regelen.Ze heeft dit immers bij mij ook gedaan.Er was iets misgegaan bij Belgacom.En vraag dan aan Belgacom om in 2 maal te betalen.De betaling daar zit normaal wel een maand tussen of iets langer let wel die andere betaling kan er tussen vallen en vergeet niet te vertellen wanneer je je betalingen wil ontvangen en hoe? dus met de post of via e services electronisch dus via de post kan je kiezen om de maand of om de 2 maanden.

Beste Sab,

Kan u via privé-bericht uw gegevens even doorsturen?

Ik maak dit dan over aan proximus.

- over welk gsmnr gaat het?

- contactnr?

- naam en adres?

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer