al 3 maanden geen on demand meer !!!
Ik zit hier al 2 maand zonder on demand, al zeker 4 maal gebeld met klantendienst/facturatie, steeds een wachtdienst van +/-25min..
Steeds een ander antwoord, 1ste maal hebben ze mij laten hangen aan de lijn het was toen 18.15u normaal zijn ze toch open tot 18u30???
Daarna boodschap gekregen met de openingsuren.
2de telefoon gedaan, we moesten onze decoders omruilen en het probleem ' on demand' zou opgelost zijn.
Thuis gekomen alles geinstalleerd zoals het hoort, rarara nog steeds geen ' on demand'.
Nogmaals gebeld medewerker klantendienst begreep niet wat ' on demand' was op Belgacom Tv, vroeg mij steeds om pakketten aan te kopen, terwijl ik dit helemaal niet moest hebben.
Daarna boodschap gekregen om alles opnieuw op te starten, maar nog steeds geen 'on demand'.
Laatste keer gebeld,ik kreeg de boodschap dat 'on demand' uitlag, zogezegd is het terug aangezet, alles nog eens opnieuw tot 3x toe herstart maar inderdaad nog steeds niets.
Nu ben ik ten einde raad en misschien heeft iemand nog eens dit probleem gekregen en kan tips geven??
Het is echt een schande vind ik voor al het abbonnee geld dat we betalen, om geen deftige services te krijgen !!!
Ook nog zit de site van Belgacom met allerlei fouten want er staan 2 verschillende openingsuren op hun site ivm de klantendienst, als je meer uitleg vraagt over de komende installaties bij rubriek ' test mijn lijn' wordt je teruggestuurd naar het begin van de pagina.
A
Hallo Adeline,
Kan je me een pb sturen met je gegevens erin?
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kan je me een pb sturen met je gegevens erin?
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.