En straks komt heel die factuur zeker in 1 keer?
Sorry, maar dit vind ik alles behalve service. Ik ga niet in 1x 250 euro betalen aan jullie omdat jullie facturatiedienst niet werkt of dat er daar dingen mislopen. Het zou trouwens niet de eerste keer zijn dat er allerlei verkeerde dingen aangerekend zijn.
En als ik dan een detail vraag krijg ik een blad aan met daarop 2 bedragen. Dat noem ik geen detail.
Graag een deftige oplossing voor dit overduidelijke probleem.
Bladzijde 1 / 1
Dag Roodkapje87,
Kan je ons verschaffen van details over je situatie en je klantgegevens? Ook vragen wij graag enige context bij de door jou omschreven situatie. Je kan ons je informatie veilig doorsturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Lorentz.
Kan je ons verschaffen van details over je situatie en je klantgegevens? Ook vragen wij graag enige context bij de door jou omschreven situatie. Je kan ons je informatie veilig doorsturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Lorentz.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.