Zie pb op forum.
Iemand enig idee wat men eigenlijk moet doen om een aansluiting te krijgen bij proximus?
Bellen, shops en PB op forum werken blijkbaar niet...
Overstappen naar andere provider lijkt mij nog de enige oplossing.
Bladzijde 1 / 1
reageren ze dan niet op je aanvraag voor aansluiting :
https://www.proximus.be/nl/id_cr_building/particulieren/discover/verhuizen-of-bouwen/je-gaat-bouwen.html
of voor zelfstandigen
https://www.proximus.be/nl/id_cb_planbuild/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/discover/verhuizen-of-bouwen/u-bouwt.html
https://www.proximus.be/nl/id_cr_building/particulieren/discover/verhuizen-of-bouwen/je-gaat-bouwen.html
of voor zelfstandigen
https://www.proximus.be/nl/id_cb_planbuild/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/discover/verhuizen-of-bouwen/u-bouwt.html
Voor particulieren.
Ze reageren wel, maar er wordt niets opgelost.
Het is een "intern IT probleem" krijg ik steeds als antwoord.
Onderstussen wel al 2 maand zonder internet thuis.
Ze reageren wel, maar er wordt niets opgelost.
Het is een "intern IT probleem" krijg ik steeds als antwoord.
Onderstussen wel al 2 maand zonder internet thuis.
Een "intern IT-probleem" lijkt mij zeer eigenaardig
Kijk eens na of je op dit moment wel aansluitbaar bent op je nieuwe adres
Proximus:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_tvcheck/particulieren/producten/tv/proximus-tv-abonnement/beschikbaarheid-van-proximus-tv.html#/input
EDP-net (= Proximus netwerk)
https://www.edpnet.be/nl/thuis/internet.html
Eventueel tijdelijk/definitief uitkijken naar een andere leverancier
https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/easy-internet-home
Kijk eens na of je op dit moment wel aansluitbaar bent op je nieuwe adres
Proximus:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_tvcheck/particulieren/producten/tv/proximus-tv-abonnement/beschikbaarheid-van-proximus-tv.html#/input
EDP-net (= Proximus netwerk)
https://www.edpnet.be/nl/thuis/internet.html
Eventueel tijdelijk/definitief uitkijken naar een andere leverancier
https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/easy-internet-home
Als voor proximus deze hier > https://www.proximus.be/nl/id_cr_tvcheck/particulieren/producten/tv/proximus-tv-abonnement/beschikbaarheid-van-proximus-tv.html#/input
geen resultaat geeft, wat soms het geval is, probeer dan hier wat dit geeft:
lijntest
geen resultaat geeft, wat soms het geval is, probeer dan hier wat dit geeft:
lijntest
Beschikbaarheid is geen probleem.
Mijn aanvraag zit al 2 maand geblokkeerd in het intern ordersysteem( zie bijlage) maar niemand onderneemt iets.
Buitengooien die IT dienst!
Mijn aanvraag zit al 2 maand geblokkeerd in het intern ordersysteem( zie bijlage) maar niemand onderneemt iets.
Buitengooien die IT dienst!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.