Skip to main content
Zie pb op forum.



Iemand enig idee wat men eigenlijk moet doen om een aansluiting te krijgen bij proximus?

Bellen, shops en PB op forum werken blijkbaar niet...

Overstappen naar andere provider lijkt mij nog de enige oplossing.
reageren ze dan niet op je aanvraag voor aansluiting :

https://www.proximus.be/nl/id_cr_building/particulieren/discover/verhuizen-of-bouwen/je-gaat-bouwen.html

of voor zelfstandigen

https://www.proximus.be/nl/id_cb_planbuild/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/discover/verhuizen-of-bouwen/u-bouwt.html
Voor particulieren.

Ze reageren wel, maar er wordt niets opgelost.

Het is een "intern IT probleem" krijg ik steeds als antwoord.

Onderstussen wel al 2 maand zonder internet thuis.
Een "intern IT-probleem" lijkt mij zeer eigenaardig

Kijk eens na of je op dit moment wel aansluitbaar bent op je nieuwe adres



Proximus:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_tvcheck/particulieren/producten/tv/proximus-tv-abonnement/beschikbaarheid-van-proximus-tv.html#/input



EDP-net (= Proximus netwerk)

https://www.edpnet.be/nl/thuis/internet.html



Eventueel tijdelijk/definitief uitkijken naar een andere leverancier

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/easy-internet-home
Als voor proximus deze hier > https://www.proximus.be/nl/id_cr_tvcheck/particulieren/producten/tv/proximus-tv-abonnement/beschikbaarheid-van-proximus-tv.html#/input

geen resultaat geeft, wat soms het geval is, probeer dan hier wat dit geeft:

lijntest
Beschikbaarheid is geen probleem.

Mijn aanvraag zit al 2 maand geblokkeerd in het intern ordersysteem( zie bijlage) maar niemand onderneemt iets.

Buitengooien die IT dienst!

Reageer