Skip to main content
ik probeer de afstandsbediening van myn decoder universeel te maken op myn tv.hoewel ik reeds de code en zo reeds heb ingegeven vindt de infrarood hem niet.kan ik op jullie rekenen om my ter antwoord te staan.het merk van de tv is haier en de code die ik daarvoor heb gebruikt is 4175.is dit wel de juiste code?dank by voorbaat.groetjes guy

Lees eens even verder in de handleiding. Daar staat uitgelegd hoe je functies kan aanleren / kopieren van een andere afstandsbediening. Werkt ALTIJD!

Vond dit op het internet:

What is the universal remote code for a haier tv?

Should the 991 code search fail, those instructions are nearly identical to one for my remote (manufactured by Universal Electronics), and my user's guide includes Haier TVs on its manufacturers' codes list. Try 10768, 11034 and 11748.

Read more: http://wiki.answers.com/Q/What_is_the_universal_remote_code_for_a_haier_tv#ixzz1UfuHgF00

Beste guytje,

de code 4175 is inderdaad de enige code die wij van Haier zelf ontvangen hebben. Indien het niet lukt, kan u best eens informeren bij Haier. Zij bezorgen ons deze codes en zij weten dus in principe welke code juist bij uw type tv past.

U kan misschien ook eens proberen met code 0006 (dit is een code die voor verschillende tv-types werkt).

Mvg

Eva van Belgacom

Reageer