Beantwoord

Afstandsbedienings code Medion TV?

  • 19 March 2016
  • 33 reacties
  • 11673 Bekeken

waar tik je die code 1787 in, (medion tv) voor je stap "c" begint, om de afstandsbediening aan te passen.
icon

Beste antwoord door RobrechtB 21 March 2016, 08:27

Bekijk origineel

33 reacties

Ja inderdaad, maar verschillenden hebben hier al gemeld dat het hun wel lukt met de V5 afstandsbediening zo commando's te kopiëren, niettegenstaande het inderdaad daar anders aangegeven staat !!!
En daarom dat ik het je voorgesteld heb om het ook te proberen in de hoop het voor u zo zou lukken en je op die manier toch met de P⌘ remote zou je Medion TV kunnen bedienen.
Dag Karma
Daar er niet geprogrammeerd kan worden een storingsnummer vragen voor nieuwe afstands bediening.
Groetjes
Of een storingsnummer voor zijn medion TV :-)))
Hallo,
ik betwijfel of mijn remote al defect zou zijn.
wat ik vandaag heb geprobeerd om de remote aan te passen aan mijn tv,medion, is het volgende:
ik druk de knoppen 1 en 3, wacht tot het rode lampje pinkt, dan probeer ik alle codes die ik heb van medion tv, en bij sommige codes pinkt het rode lampje snel dus dat is de foute, bij andere codes blijft het rode lampje continu branden, maar verder kan ik nog steeds niet de tv afzetten met de aan uit knop, ook als is die een hele tijd ingedrukt, na het invoeren van de code, zoals in de handleiding.
als ik op de remote, bvb de aan uit knop of ext druk brand boven links het rode lampje, dwz dat die knoppen niet geprogameerd zijn.
ik word nog expert, denk ik, maar ik vind het wel belangrijk dat men de juiste procedure laat zien, en niets overslaat. want dat is erg onduidelijk, er bestaan ook geen voorbeelden van, en op de video stopt men net bij deze cruciale info, contacteer de support group....
Georges, Karma
Het zou goed kunnen als dit een recent uitgekomen type is van Medion dat die scancode nog niet voorzien is.
Het zou goed kunnen als dit een recent uitgekomen type is van Medion dat die scancode nog niet voorzien is.
mijn tv Medion Life P17063 (md 30418)
ter info
Je kan altijd proberen de afstandsbediening te laten omruilen in een proximus center, dan ben je natuurlijk ook 100% zeker dat het dat niet is al helpt het niet het kan ook geen kwaad, enfin jij doet daar uiteraard je goesting mee 😉
Je kan altijd proberen de afstandsbediening te laten omruilen in een proximus center, dan ben je natuurlijk ook 100% zeker dat het dat niet is al helpt het niet het kan ook geen kwaad, enfin jij doet daar uiteraard je goesting mee ;-)
zeker Elsa, ga ik doen, en zeker als ik daar mee geholpen ben, of ik dat al kan uitsluiten; Bedankt engelbewaarder

Reageer