Skip to main content
sinds korte tijd sukkelen we met de afstand bediening van de decoder, het is moeilijk om door te spoelen en de pijltjes toets wil soms ook haperen, wat doe ik daarmee ?
herstart eerst eens je decoder door hem kort zonder stroom te zetten via schakelaar achteraan of door zijn netstekker uit te trekken.
Ik weet niet of je een afstandsbediening zomaar kan omwisselen in een Proximus winkel en anders eerst naar technische dienst bellen die zullen waarschijnlijk een 4 cijfferige geven zoals bij decoders en zo kan je er één omruilen. Voor decoder was dit vroeger toch zo. Je kan altijd eerst eens raad met medewerkers opnemen ook om zeker te zijn
Onlangs was mijn afstandsbediening stuk, toen heb ik gebeld en een nummer gekregen waar is in de proimus winkel een nieuwe kon afhalen. Dit was geen probleem de oude werd zonder problemen omgewisseld voor een nieuw exemplaar. Het is best in echt proximus punt, want in de winkels die partner zijn hebben ze de afstandsbediening niet in voorraad, of geven ze een gebruikt item. Ik heb dit tegengekomen.
sinds korte tijd sukkelen we met de afstand bediening van de decoder, het is moeilijk om door te spoelen en de pijltjes toets wil soms ook haperen, wat doe ik daarmee ?

Het doorspoelen dat is wel een slechte referentie om te kunnen oordelen of de afstands bediening de reden is aangezien dit ook gebeurt met een nieuwe afstandsbediening.

maar als het ook gebeurt met de pijltjes toests bij swappen bvb, naar andere zenders dan zal het herstarten van de decoder wel bijna in 99% van de gevallen dit opgelost zijn.

Reageer