Beste,
Om de één of andere reden werkt onze afstandsbediening niet meer. Het is te zeggen: sommige functies werken niet meer, andere wél... Het verzetten van zender lukt bvb niet meer via de afstandsbediening maar indien we via het programmaoverzicht gaan, kunnen we wel van post wisselen. Handig is het niet natuurlijk... Nu blijkt dat we niet van afstandsbediening kunnen wisselen maar de volledige decoder moeten wisselen en dat zien we niet zitten omdat we dan alle onbekeken opgenomen programma's verliezen... Bovendien hebben we (uit nieuwsgierigheid) eens geprobeerd met de afstandsbediening van een vriend én wat blijkt... het werkte perfect!! Het probleem ligt dus zeker niet aan de decoder en gewoon van afstandbediening wisselen zou het probleem oplossen...
Dus BELGACOM waarom kan het NIET??? Ook voor jullie zal dit vermoedelijk een veel goedkoper oplossing zijn...
Graag reactie,
Tom
Bladzijde 1 / 1
Heb hier op het forum al gelezen dat iemand een afstandsbediening heeft ingewissels voor een nieuw exemplaar. Zou toch al te zot zijn om verplicht een nieuwe decoder te nemen omdat de afstandsbediening niet werkt.
Bel even naar 0800 22 700, leg het probleem uit en vermeld dat het WEL prima werkt met de afstandsbediening van een vriend.
Bel even naar 0800 22 700, leg het probleem uit en vermeld dat het WEL prima werkt met de afstandsbediening van een vriend.
Je kan normaal enkel de afstandsbediening omwisselen, postte iemand van BGC al eerder.
A OK
Ik probeer het (nogmaals) als ik even zin/tijd heb om in de telefonische wachtrij te gaan staan!
Ik probeer het (nogmaals) als ik even zin/tijd heb om in de telefonische wachtrij te gaan staan!
Beste tom,
het kan ook zijn dat uw afstandsbediening verkeerd ingesteld staat. Als u van post wil veranderen, bent u dan zeker dat u met de toets helemaal bovenaan de afstandsbedieng het lampje bij BelgacomTV en niet bij TV laat branden? Als het lampje bij TV brandt, probeert hij uiteraard uw TV te bedienen en niet de decoder.
Indien u zeker bent dat dit correct staat en dus dat de afstandsbediening defect is, kan u deze inderdaad omruilen zonder de decoder mee om te ruilen. U begeeft zicht hiervoor best naar een Belgacom Center zelf!
U moet natuurlijk ook in het bezit zijn van een dossiernummer waarmee u van onze telefonische diensten toestemming heeft om deze om te ruilen. Indien u nog geen dossiernummer heeft, neemt u best contact met onze dienst storingen op 0800/22700.
Mvg
Eva van Belgacom
het kan ook zijn dat uw afstandsbediening verkeerd ingesteld staat. Als u van post wil veranderen, bent u dan zeker dat u met de toets helemaal bovenaan de afstandsbedieng het lampje bij BelgacomTV en niet bij TV laat branden? Als het lampje bij TV brandt, probeert hij uiteraard uw TV te bedienen en niet de decoder.
Indien u zeker bent dat dit correct staat en dus dat de afstandsbediening defect is, kan u deze inderdaad omruilen zonder de decoder mee om te ruilen. U begeeft zicht hiervoor best naar een Belgacom Center zelf!
U moet natuurlijk ook in het bezit zijn van een dossiernummer waarmee u van onze telefonische diensten toestemming heeft om deze om te ruilen. Indien u nog geen dossiernummer heeft, neemt u best contact met onze dienst storingen op 0800/22700.
Mvg
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.