Skip to main content
Daar ik de laatste tijd problemen had bij het opnemen van programma's op verschillende zenders ben ik een beetje aan het zoeken gegaan. Nu heb ik er nog een probleem bij gekregen mijn afstandbediening doet het niet meer. Met de pijltjes toetsen kan ik al lang niet meer werken maar nu kan ik ook niet meer met de cijfertoetsen van zender wisselen. Ik dien nu op de decoder zelf met de dienst menu van zender te wisselen. Wie kan mij dit probleem helpen oplossen.

Misschien domme vraag: heb je de batterijen al eens gecheckt ?

tine als de oplossing van sinjoor71 niet moest werken kan je desnoods overwegen een niewe afstandsbediening te gaan halen.Denk er wel aan het kan zijn dat je dan die laatste nieuwe krijgt of je kan er wel speciaal die laatste nieuwe vragen.

En als het nog niet werkt met de batterij te vervangen dan kan je nog dit proberen:

Factory Reset Afstandsbediening: http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14989/kw/resetten" target="_blank

cijfertoetsen 1 + 6 gelijktijdig indrukken gedurende 3 seconden.

na 3 seconden zal de aan/uit_toets of rode lampje branden (afhankelijk van model)

Voer het getal 981 in met de cijfertoetsen

de afstandsbediening staat nu in fabrieksinstelling.

Beste Tine,

Even vermelden dat Sinjoor een goed punt heeft aangehaald, dus controleer zeker even uw batterijen.

Indien dit niet helpt kan u mij best een privéberichtsturen met uw abonnementsnummer, login of klantennummer.

Via deze gegevens kan ik u de afstandsbediening laten omruilen.

Mvg,

Eva van Belgacom

Reageer