afstandsbediening

  • 16 May 2011
  • 4 reacties
  • 1512 Bekeken

de laatste tijd als ik bij een opgenomen programma de reclame wil verder doorspoelen heb ik altijd problemen.ofwel zie ik niet hoever het al doorgespoeld is (stilstaand beeld) soms kan ik het niet op stop zetten na de reclame en blijft het gewoon verder doorspoelen.tot einde opname .eneen andere keer moet ik de decoder uitschakelen want dan loopt alles vast zeer vervelend .heb twee afstandsbedieningen en het gebeurd bij alletwee nog iemand met dat probleem en wat kan ik er tegen doen .is zeer vervelend

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Dat zal dan wel bij netwerkopnames zijn denk ik en dat heeft niks met de afstandsbediening maken dan. Is meestal met nPVR-opnames in HD. Die worden nl. gestreamd tijden het bekijken (zoals een PPV film of programma). Een paar keer op de pauzetoets en terug op de playtoets drukken, dan op de doorspoeltoets tot het terug loopt.
inderdaad het gaat altijd om nPVR-opnames in HD.ga dat zeker proberen wat je voorsteld maar is wel vervelend.
ik heb exact dezelfde problemen.

niet alleen dat het beeld stil blijft staan bij het doorspoelen. maar ook dat de decoder soms de bevelen van de afstandsbediening niet lijkt te krijgen en dan blijft het beeld maar doorlopen. 't is dan ook zo dat de decoder die bevelen met vertraging lijkt te ontvangen. dan is het een zodanige soep dat je maar beter de decoder kan uitzetten. wat ik dan ook al gehad heb is dat ik daarna geen opnames meer kan bekijken, kreeg de melding "dit item is momenteel niet beschikbaar" of zoiets. na een reset was dit terug in orde.

dit alles met een V3 decoder. deze problemen had ik trouwens ook al gehad met de oude menu's, en gewoon bij SD opnames, wel gedaan op de server

mvg
Beste redcliff,


zoals sinjoor71 reeds aangeeft, heeft het niets met de afstandsbediening te maken. Dit probleem komt inderdaad voor bij bepaalde nPVR-opnames.

Als het de eerste keer doorspoelen niet lukt, moet je even op play of pauze duwen en opnieuw doorspoelen.

Wij doen het nodige om dit op te lossen.


Mvg

Eva van Belgacom

Reageer