Afstandsbediening.

  • 20 March 2012
  • 5 reacties
  • 790 Bekeken

Badge
Als er iets mis is met de afstandsbediening van een gehuurde decoder, kan ik ze dan laten omruilen in een BGC shop ?


Mvg.

5 reacties

indien de afstandsbediening stuk is, kunt u ze gaan omruilen in een Belgacom verkooppunt.

u kunt best eerst de technische dienst via het gratis nr. 080022700 contacteren om na te gaan of ze wel degelijk stuk is.

zij geven u dan een omruilnummer mee.

mvg
Badge
Bedankt xenne !!!!!!
Badge +1
Normaal hoef je voor een afstandsbediening niet te bellen. Ik heb overlaats nog een omgeruild en heb deze gekregen zonder te bellen. Wel moest ik het garantiebewijs hebben vermits ik mijn decoders heb gekocht. Als je je afstandsbedining opnieuw wilt instellen kan je hier vinden hoe je dit kunt doen.
Swimmer: Deze vind je ook op de belgacom site zelf:

Hoe kan ik mijn afstandsbediening universeel maken?
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/8384/related/1

Want het is zo dat je op den duur zoveel sites en blogs vind met altijd maar dezelfde info en eigenlijk is het een belgacom forum dus als je het op belgacom zelf vind is het beter ook deze op te geven en zou een bijkomende site of blog enz.. maar interessant om bvb gegevens door te geven die je niet op de Belgacom site zelf vindt.

Dit is natuurlijk mijn persoonlijke menig.

En ik begrijp dat je natuurlijk reclame wilt maken voor je eigen site maar ik hou meer van eenvoud.

Maar nogmaals jij doet natuurlijk wat je niet laten kunt en er zal je ook niemand kunnen tegen houden en dat is ook mijn bedoeling niet ik, ik hou meer van eenvoud en niet van sites en blogs die dan weer verwijzen of kopies zijn van wat al op het belgacom forum staat.

In een persoonlijk bericht heb ik ook de reden gevraagd aan ricy waarom hij er mee gestopt is en hij gaf eigenlijk dezelfde reden aan en hij zei zelf eigenlijk is mijne frank gevallen als swimmer een nieuwe site opstarte en zag ik eigenlijk in dat iedereen eigenlijk hetzelfde doet kopieén maken van kopieen en veel eigen formatie kan je niet meer bijvoegen en zeker niet sedert de vernieuwde site van Belgacom.

groetjes,

Elsa.
Badge
In de shop is alles zonder problemen verlopen, en zonder nummer. Die meneer aan de lijn kon niet in zijn computersysteem om een omruilingsnummer aan te maken.

En de instelling van de afstandsbediening, ja dat gaat vlotjes hé.

Maar toch is iedereen zéér bedankt voor de tipjes.

Groetjes.

Computerken.

Reageer