IK heb sinds deze week Belgacom tv en heb men afstandsbedieining ingesteld om de tv en dergelijke aan en uit te kunnen zetten met 1 bakje! Maar nu gaat het luider en stiller zetten met dit bakje niet alle anders knopjes zoals mute enzo gaan wel!
Kan iemand helpen?
Met vriendelijke groeten
Carlo
Bladzijde 1 / 1
Ben je zeker dat je de juiste code hebt gebruikt voor je tv? Want normaal denk ik mute en volume als dat niet allebij met die afstandbediening gaat.Dan is er iets mis.
ik heb geen code gebruikt :s ik heb de stappen gevold van in het boekje, nummer 1 & 3 in duwen knopje voor tv uitteschakkeln ingeduwthouden enzo...gebruikt...tv viel uit zoals vermeld maar alleen de volume knop kan ik niet gebruikt mute ga wel enzo.
In dat boekje staan idd een paar code's voor samsung is dat 5448!
In dat boekje staan idd een paar code's voor samsung is dat 5448!
Hallo
Je kan ook knoppen appart van je afstandsbedining van je tv op van je home cinema moest je dit hebben overzetten. Hier staat uitgelegt hoe dit moet.
mvg
Je kan ook knoppen appart van je afstandsbedining van je tv op van je home cinema moest je dit hebben overzetten. Hier staat uitgelegt hoe dit moet.
mvg
Doe anders de hele procedure nog eens over. Soms kan er al eens iets fout lopen.
Ja denk dat, dat het beste is zoals sinjoor71 zegt. Ik vermoed dat je dus de allernieuwste afstandsbediening hebt;want anders moet je dat met een code doen die in het doosje van de afstandsbediening zit.Maar ik heb daar ook staan mee knoeien met die nieuwe afstandsbediening.Ik heb hier nog een nieuwe ingestelde afstandsbediening liggen. Maar je zal dan weer een andere tv als ik hebben dus dan haalt het ook niets uit en moet je heel die procedure opniew doen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.