afspraken

  • 25 July 2012
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

Proximus had mij gebeld om eens langs te komen omdat ze nieuwe formules hadden. ik had dus een afspraak gemaakt vorige vrijdag om 13.30 u. om 13.30 u belden ze dat die persoon niet aanwezig kon zijn omdat het overal was uitgelopen. hier heb ik helemaal geen problemen mee. dit kan allemaal gebeuren.

nu maak ik een nieuwe afspraak, vandaag (25/7/12) om 14 u maar ik heb nog altijd niemand gezien en er heeft mij ook niemand verwittigd. we zijn ondertussen al 1 u verder


ik vind dit persoonlijk niet kunnen.


groetjes

wendy

1 reactie

geachte,

vandaag probeerde ik uw telefoon maar de wachttijd was onmenselijk. dan maar opgegeven tot driemaal toe.

Waarom niet zoals algemeen in Nederland: "er zijn 3 wachtenden vóór u" en na het beeindigen van een gesprek: "er zijn 2 wachtenden vóór u " enz.

Dit geeft toch min of meer een indicatie van de wachttijd en men kan dan desnoods terug bellen zonder een half uur aan de telefoon te moeten hangen.

dat moet BELGACOM met zijn technische bagage toch kunnen oplossen!

Of dan toch maar naar de concurrentie gaan?

gegroet

Willem

Reageer