Beantwoord

afspraak maken gratis technieker aan huis

  • 4 June 2016
  • 8 reacties
  • 3481 Bekeken

Iedereen happy laten surfen, bellen en tv-kijken? We komen eraan! Reserveer snel je gratis Happy House-bezoek.
Iedereen happy laten surfen, bellen en tv-kijken? We komen eraan! Reserveer snel je gratis Happy House-bezoek. Is deze mail niet goed leesbaar? Klik hier.

Proximus



Iedereen happy laten surfen, tv-kijken en bellen: daarvoor komen we gratis bij je thuis!

Dag Marcel ,

Als je surft, tv-kijkt of belt, wil je natuurlijk dat alles pico bello werkt. Maar daar heb je het al: de technologie staat niet stil. No worries! We komen je helpen zodat je voluit profiteert van Proximus.


Op het programma van ons Happy House bezoek?

Check en beveiliging van je internet en/of wifi-verbinding, configuratie van je laptops, tablets en smartphones inbegrepen.

Test van het mobiele netwerk bij jou thuis.

Gratis vervanging van je oude modem en decoder.

Uitproberen van de heel praktische gratis apps MyProximus en Proximus TV.



Om jou een Happy House te bezorgen, sparen we geen moeite.
We checken alles tot in detail. En we nemen graag de tijd om je vragen te beantwoorden.

Reserveer je gratis bezoekje via 0800 22 520 (van maandag tot zaterdag van 8 tot 20 u). Jouw persoonlijke code: 036469015.

Met vriendelijke groeten,
Het Proximus-team



Gelieve ons binnen de maand die volgt op de ontvangst van deze e-mail te contacteren. Deze uitnodiging geldt enkel voor jou, je kunt ze dus niet doorgeven. Het bezoek wordt ingepland op basis van de beschikbaarheid en capaciteitsplanning van Proximus. Dit bezoek op zich (verplaatsing en werkuren) is gratis. Indien er extra of aangepaste apparatuur nodig is, dan wordt er in samenspraak vrijblijvend overgegaan tot installatie en wordt er desgevallend apparatuur aangerekend. Voor wat betreft de decoders: enkel toestellen van het type V3 zullen vervangen worden.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Al drie maal gebeld en minuten gewacht en toch de juiste persoon niet kunnen bereiken voor afspraak.

Bedankt speels
icon

Beste antwoord door speels 18 June 2016, 09:18

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

stuur dan mss eens een privébericht met je klantnummer naar het proximus team zodat ze u eventueel kunnen verder helpen aangezien het telefonisch niet lukt.
Stuur bericht aan Het Proximus Team +
Bedank Elsa zojuist gedaan

speels
gratis technieker aan huis,

Als het goed is mag het ook eens gezegd of geschreven worden.
Technieker heeft alles nagezien bbx2 vervangen en uitleg gegeven over tv ,internet en wifi enz.
Was op de afgesproken datum aanwezig.
Voor mij een 10 op 10 .:D

Dank Proximus.:)
Reputatie 2
Badge
Ook technieker aan huis gehad. Was zeer vriendelijk en behulpzaam. BBOX2 vervangen door BBOX3. Mocht echter mijn decoder V4 niet vervangen door een V5 en dit ondanks mijn aanhoudende problemen met opnames en opgenomen programma's. We blijven dus maar dagelijks onze decoder heropstarten tot in den treure... Er is beterschap beloofd hebben we ergens gelezen...
Er zijn ook nog problemen met de andere decoders bij opnames hoor, lees dit regelmatig op twitter en Facebook en ook hier en op ander forum.
Ik heb wel de indruk dat het met de laatste NTE... software er wat minder klachten komen ofwel zijn de mensen het al beu van te klagen 😉
ze zouden ook hier eens mogen langs komen , alleen ik heb niet zo een brief gekregen met een code
Reputatie 7
Badge +4
Goed om te horen dat het is opgelost , het is leuk om je positieve feedback te lezen :)

Met vriendelijke groeten,

Samuel
Wordt deze service ook aangeboden in de provincie Limburg, in Bilzen meer bepaald. Zo'n mail heb ik nog niet ontvangen.