Plots namiddag alle gsm's op ons abonnement afgesloten. Zonder ook maar 1 sms dat dit ging gebeuren
Bij nazocht facturen bleek 1 onbetaald factuur van een 400 euro vervallen (Ok fout van ons , over het hoofd gezien). Contact genomen met calcentrum. Hoer vertelde men dat dit gebeurd was omwille van 1114 euro openstaand . Maar dat tweede factuur vervalt pas op einde van de maand. 1 sms en twee minuten later had die vergetelheid recht gezet geweest!!!!! Nu betaling gedaan en krijgen we te horen dat het nogwel een paar uur kan duren voor er terug verbinding is. Voor mij is de kous af!! Ik ga terug naar Telenet. Daar communiceerde men tenminste nog. Ik heb daar net hetzelfde meegemaakt. Kreeg telefoontje , gaf Visa door en probleem was van de baan
Dan ben ik ook ineens van de slechte ontvangst in onze zaak vanaf , waar Proximus zonder rood te worden adviseerde om een versterker te kopen omdat ze wisten dat dat daar een zwarte spot was
By by proximus
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.