Klant nr 23636515
Waarom is mijn internetverbinding afgeloten? Heb alleen nog Belgacom Fon !
Factuur altijd correct betaald nog tot eind maart 2012 ! Er is geen doorkomen aan op het telefoonnr 0800 22800 om uitleg te vragen ! Wat nu ?
Moet ik nu echt de BGC TV TA10 Decoder Cisco 081 binnen de 14 dagen inleveren? Dan heb ik ook geen TV meer !! BELACHELIJK
fc384792
Bladzijde 1 / 1
Beste Jean,
uw internetverbinding is niet afgesloten. We zien geen connectie met uw modem. Staat deze modem nog aan? Heeft u de bekabeling tussen modem en telefoonlijn reeds nagekeken? Evenetueel kan u de modem even herstarten en enkele minuten wachten tot het DSL-lampje constant blijft branden. Indien dit niet lukt, neemt u toch best contact met onze technische dienst via 0800/22800. Daar kan men met u nog wat bijkomende tysten doen en indien nodig een afspraak maken voor een technieker.
Mvg
Eva van Belgacom
uw internetverbinding is niet afgesloten. We zien geen connectie met uw modem. Staat deze modem nog aan? Heeft u de bekabeling tussen modem en telefoonlijn reeds nagekeken? Evenetueel kan u de modem even herstarten en enkele minuten wachten tot het DSL-lampje constant blijft branden. Indien dit niet lukt, neemt u toch best contact met onze technische dienst via 0800/22800. Daar kan men met u nog wat bijkomende tysten doen en indien nodig een afspraak maken voor een technieker.
Mvg
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.