aflevering aspe van11 september

  • 12 September 2012
  • 2 reacties
  • 418 Bekeken


ik nam gisteren ( 11/09) de aflevering van aspe op. doordat ik nog een ander programme opnam, had ik gekozen om aspe op te nemen met 30 dagen. ik wou toen ik thuis kwam kijken naar aspe en merkte op dat ik niet kan kijken. ik kon enkel kiezen voor samenvatting of verwijderen.


ik belde naar me zus ofdat zij toevallig aspe opgenomen had bij haar thuis, maar daar was net hetzelfde probleem dat we kijken niet konden kiezen, enkel een samenvatting lezen of verwijderen.


is dat een algemeen probleem en/ of kan ik iest doen zodat ik toch kan kijken


alvast bedankt




2 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Neen geen probleem hier. Ook in nPVR opgenomen, samenvallend met nog 2 andere programma's waarvan één in PVR als serie. Ik kan gewoon kijken.

Reputatie 7
Badge +1


Ik ben maar één keer een aantal PVR-opnames kwijtgespeeld (nog met Charles 236 geloof ik) toen ik verwoede pogingen had gedaan om een deel oude al lang afgelopen series probeerde te verwijderen van de lijst met geprogrammeerde opnames; Dit kon enkel met de optie 'alles wissen'. Charles nam dat toen letterlijk en had mijn hele HDD gewist! een FacR bracht geen oplossing toen, maar de 'delete' actie kwam vlgs. mij toen niet door de FacR, maar door een bug in Charles 236.



Sedertdien laat ik alles lekker staan in die lijst, die series blijven toch terugkomen en wissen heeft dus geen zin.



De enige manier om 'online' geprogrammeerde opnames in de lijst van de decoder te krijgen is momenteel door een FacR te doen. Dat doe ik nu bijna dagelijks, of toch zeker om de 2 dagen en ben hierdoor nog nooit een opname kwijtgeraakt.

Reageer