Heb al meerdere maanden na mekaar de tv bundel "Belgisch voetbal" apart op mijn factuur staan terwijl deze al zit vervat in mijn tuttimus abonnement.
Deze morgen contact gehad met mevr Hanane van" proximus team " die beweert dat dit correct is en ook zo zal blijven.
Heb hiervoor email ontvangen waarop ik geantwoord heb dat ik het er niet mee eens ben, (met weergave van wat mijn abonnement vlgs mij inhoudt) en de klacht niet als afgesloten mag beschouwd worden.(hetgeen mij intussen wel is gemeld)
Probleem is dat je bij de klantendienst altijd bij andere personen terecht komt zodat je telkens opnieuw het volledige verhaal moet doen.Ik weet dus ook niet of mijn antwoord bij de juiste persoon terecht komt en of reacties ook behandeld worden gezien klacht als afgehandeld staat vermeld.Ik heb dit in een privé bericht gestuurd aan" proximus team" en hoop op antwoord en eindelijk een oplossing .
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.