Ben op reis geweest en was vergeten Belgacom te betalen voor bijna 2 weken ..
Heb nog gebeld dat ik dit zeker ging betalen een bedrag van 173€ als ik terug kwam en gaf ook de datum..
Toen ik thuis kwam was uiteraard mijl tv en internet afgesloten..
Heel ontgoocheld in Belgacom..heb ze vandaag betaald en ook weer gebeld voor alles te activeren maar moet wachten tot ze het geld ontvangen hebben..
Dit was mijn
Voorlaatste factuur ik betaal bij Belgacom want ik ga met plezier weg naar Telenet..
Bladzijde 1 / 1
Dag saidia,
Kan je me via een privébericht aan Het Proximus Team https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
je klantgegevens (klantnr., tel.nr.) bezorgen, dan kan ik je gegevens eens opvragen.
Groetjes,
Jos
Kan je me via een privébericht aan Het Proximus Team https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
je klantgegevens (klantnr., tel.nr.) bezorgen, dan kan ik je gegevens eens opvragen.
Groetjes,
Jos
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.