Skip to main content
Ten einde raad. Nummers van mij en mijn vrouw afgesloten. Trachten te bellen krijg enkel bandje, met melding dat alle facturen ok zijn en geen open bedragen. Geen personen aan de lijn. vanochtend naar de proximus winkel in Lier, men kon me niet helpen, hebben me wel met de facturatiedienst verbonden. Een half uur aan de lijn gehangen en niemand kan me zeggen wat er mis is. In 2 systemen staat iets anders. geen nieuws over wanneer de servcie terug is. Ondertussen heb ik telefoon gekregen dat de grootmoeder van mijn vrouw gestorven is en wij kunnen geen telefoons doen om mensen te verwittigen. Maandelijks betaal ik over de 150 € voor enkel mobiele telefoon en dit is de service ? schandalig ! Hoeplijk kan er iemand via deze weg helpen, niet gewoon zeggen dat ze het gaan nakijken.
Beste, kan je ons via privebericht via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 de betrokken gsmnummers geven? Dan onderzoeken we dit verder. Groetjes Freya

Reageer