Vraag

Affinity korting

  • 8 December 2017
  • 2 reacties
  • 381 Bekeken

Hallo,
Ik ben in november 2016 overgestapt naar tuttimus (familus met mobiele nrs).
Hiervoor had ik via de werkgever een affinity korting, dit is bij de overgang ook gevraagd en was geen probleem. De eerst volgende factuur stond de korting er niet op. Na wat gebeld te hebben heb ik een rechtzetting gekregen en het ging van dan terug op de factuur gezet worden.
NIET DUS!!!
Van februari tot december 2017 heb ik de korting dus niet meer gekregen!!!
Vele malen gebeld, vele dossiernummers gekregen waarin werd gezegd dat het in orde ging komen, dat ik er recht op had en dat het met terugwerkende kracht zou recht gezet worden.
Vandaag voor de zoveelste keer gebeld, eerst zeiden ze dat ik er recht op had, de volgende zij dat ik een ander nr moest bellen (=080022006), heb nu al 1h25 een degoutant wachtmuziekje!
Misschien is dit het nr van zaken die ze niet opgelost willen zien?
Hopelijk wordt ik hier sneller geholpen!!
Steven

2 reacties

moest er op de lange duur hier niemand van Proximus reageren kan je altijd een klacht sturen via :
surf naar https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html .
* klik achtereenvolgens op: "ja" >" ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur" >
"klacht indienen" > scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorzien tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Reputatie 6
Badge +3
Beste, kan u mij uw klanten nr ( via privébericht) doorgeven? Ik kijk dit na voor u. Mvg, Aw

Reageer