Anton, al eens geprobeerd je decoder volledig te herstarten dmv de stroomschakelaar achteraan?
Kan je het volgende proberen:
- Decoder zonder stroom zetten (stroomkabel uittrekken of dmv stroomschakelaar)
- Modem herstarten (stroomkabel 5 sec uit trekken of dmv stroomschakelaar)
- Wacht to de modem volledig is herstart (3-4 min)
- Decoder terug aansluiten en opstarten
- Decoder zonder stroom zetten (stroomkabel uittrekken of dmv stroomschakelaar)
- Modem herstarten (stroomkabel 5 sec uit trekken of dmv stroomschakelaar)
- Wacht to de modem volledig is herstart (3-4 min)
- Decoder terug aansluiten en opstarten
Kan je me even je telnr of klantid doorsturen via een privébericht naar Het Proximus Team? Dan kijk ik dit voor je na.
Twee maal geprobeerd maar resultaat blijft hetzelfde
Geen resultaat, heb alles gedaan
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.