Ik kan mijn ADSL wachtwoord niet wijizigen.
Ik krijg steeds de foutmelding:
Error 404: SRVE0190E: File not found: /unica
De klantendienst lag er niet wakker van :-(
Bladzijde 1 / 1
Voor alle duidelijkheid, dit was via de e-services portaal: https://admit.belgacom.be
Ken iemand het emailadres van de webmaster? ;)
Ken iemand het emailadres van de webmaster? ;)
misschien was het een tijdelijk probleem? anders zou ik er Eva eens laten naar kijken
mvg
mvg
Beste Helhas,
Kan u nogmaals proberen.
Zoals vermeld door Xenne kan het een tijdelijk probleem zijn.
Ook heb ik deze foutmelding doorgestuurd naar onze e-services dienst,.
Zodra ik meer info ontvang zal ik u deze doorgeven.
Mvg,
Eva van Belgacom
Kan u nogmaals proberen.
Zoals vermeld door Xenne kan het een tijdelijk probleem zijn.
Ook heb ik deze foutmelding doorgestuurd naar onze e-services dienst,.
Zodra ik meer info ontvang zal ik u deze doorgeven.
Mvg,
Eva van Belgacom
Beste Eva,
Tot mijn spijt moet ik vaststellen dat dit nog steeds niet werkt.
Ik krijg nog steeds de foutmelding:
Error 404: SRVE0190E: File not found: /unica
mvg,
Helhas
Tot mijn spijt moet ik vaststellen dat dit nog steeds niet werkt.
Ik krijg nog steeds de foutmelding:
Error 404: SRVE0190E: File not found: /unica
mvg,
Helhas
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.