Hallo, ik heb even een vraagje
Ik heb nu een oude speedtouch modem (530) en een internet favorite abonnement.
Nu haal ik maar een maximum snelheid van 4 mbit/sec, maar nu is de vraag: is er op mijn lijn ook adsl2 beschikbaar (en kan ik dan belgacom tv installeren? en hoeveel snelheid blijft er dan nog over om te surfen, als ik BGTV neem?)
Gebruikersnaam: fb139072
Mvg,
Ritzzzll
Bladzijde 1 / 1
VDSL2 is de technologie die hogere snelheden toelaat. Minimaal 16.5Mbps, maximaal momenteel 30Mbps.
Via de beschikbaarheidtest van belgacom tv (link : http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv ) kan je al een goeie indicatie krijgen of vdsl2 wel of niet mogelijk zal zijn, indien je daar krijgt dat je 2 tv's kan aansluiten én HD mogelijk is zal je op vdsl2 aangesloten kunnen worden.
(PS Thanks Ricky voor de tekst 😉 )
Je kan dit dus via de bovenstaande link al nakijken en eventueel neem je contact op met 0800 22 700.
Indien VDSL2 mogelijk is, dan kan je omschakelen voor 50 euro en daarvoor krijg je de noodzakelijke BBOX2 er gratis bij.
BGCTV is dan uiteraard beschikbaar en je surfsnelheid blijft comfortabel.
Via de beschikbaarheidtest van belgacom tv (link : http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv ) kan je al een goeie indicatie krijgen of vdsl2 wel of niet mogelijk zal zijn, indien je daar krijgt dat je 2 tv's kan aansluiten én HD mogelijk is zal je op vdsl2 aangesloten kunnen worden.
(PS Thanks Ricky voor de tekst 😉 )
Je kan dit dus via de bovenstaande link al nakijken en eventueel neem je contact op met 0800 22 700.
Indien VDSL2 mogelijk is, dan kan je omschakelen voor 50 euro en daarvoor krijg je de noodzakelijke BBOX2 er gratis bij.
BGCTV is dan uiteraard beschikbaar en je surfsnelheid blijft comfortabel.
Hé axs, bedankt voor je reactie. Maar ik ben er niet veel door geholpen: ik weet dat vdsl/vdsl2 veel sneller is, maar ik weet ook dat het hier nog niet beschikbaar is (nadeel van het leven in een boerengat!). Maar nu vroeg ik me af of adsl2 wel beschikbaar is, dan kan ik toch tenminste sneller surfen en belgacom tv gebruiken?!
(fb139072)
(fb139072)
wat leer je uit die test? is belgacom tv beschikbaar of niet?
mvg
mvg
Als je wil nagaan of er eventueel snellere snelheden mogelijk zijn op je ADSL lijn (ADSL2+) bel dan best even met de technische dienst op 0800 22 700. Zij kunnen je daar direct een correct antwoord geven.
De bschikbaarheidstest kan ook reeds een indicatie geven: 2 TV's aansluitbaar en HD NIET beschikbaar > ADSL2+
De bschikbaarheidstest kan ook reeds een indicatie geven: 2 TV's aansluitbaar en HD NIET beschikbaar > ADSL2+
Beste Ritzzzll,
Op dit moment kunnen wij u enkel adsl aan 4,6Mbps aanbieden. U kan als u wil hier Belgacom TV op aanvragen maar dan rest er u niet zoveel internet snelheid meer als u TV kijkt.
U kan via onze site steeds controleren wanneer adsl2+ (of zelfs VDSL2) beschikbaar is op uw lijn. Link hierboven gepost door axs.
MVG,
Eva van Belgacom
Op dit moment kunnen wij u enkel adsl aan 4,6Mbps aanbieden. U kan als u wil hier Belgacom TV op aanvragen maar dan rest er u niet zoveel internet snelheid meer als u TV kijkt.
U kan via onze site steeds controleren wanneer adsl2+ (of zelfs VDSL2) beschikbaar is op uw lijn. Link hierboven gepost door axs.
MVG,
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.