Sinds vorige week heb ik problemen met een ADSL-verbinding. Aanvankelijk slechts internet met tussenpozen en nu werkt het helemaal niet meer. Modem gereboot, kabels gecheckt, wel nog beltoon op de telefoon die op dezelfde aansluiting zit, werkt ook niet als enkel de modem aangesloten is op de aansluiting.
Booten van de modem geeft aanvankelijk een blinked xdsl-ledje dat na een tijdje continue gaat branden. Na enkele seconden gaat het echter volledig uit en geeft dan niets meer. De modem zelf is een Philips SNA6600 en geeft status 'Physical down'. Ik heb niet direct een reservemodem in huis slingeren, is er nog iets dat ik verder kan doen om vast te stellen wat het probleem is of rest mij enkel een telefoontje naar en een bezoekje van een technicus?
Bladzijde 1 / 1
beste
ik vrees dat dit een synchronitatiefout is waarvoor je inderdaad contact zal moeten opnemen met de technische dienst op 0800 22 700. als je hen aan de lijn hebt kun je al meteen eens vragen of vdsl2 eventueel niet beschikbaar is op uw adres.
wat je wel nog kan problemen is met andere splitter of modem, eventueel de modem eens aansluiten op eerste contactpunt. maar ik vermoed dat er technische interventie aan te pas zal moeten komen
mvg
ik vrees dat dit een synchronitatiefout is waarvoor je inderdaad contact zal moeten opnemen met de technische dienst op 0800 22 700. als je hen aan de lijn hebt kun je al meteen eens vragen of vdsl2 eventueel niet beschikbaar is op uw adres.
wat je wel nog kan problemen is met andere splitter of modem, eventueel de modem eens aansluiten op eerste contactpunt. maar ik vermoed dat er technische interventie aan te pas zal moeten komen
mvg
Beste JDT,
Een telefoontje naar onze technische dienst lijkt hier inderdaad aangewezen.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Een telefoontje naar onze technische dienst lijkt hier inderdaad aangewezen.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.