We zijn nieuwe klant. Ik ontvang per sms een bericht dat er een factuur kan bekeken worden op 'mijn aanrekening' met factuurnummer, bedrag en referte vermelding.
Als ik naar Myproximus ga dan dien ik bij het inloggen een activeringscode in te geven. Waar vind ik deze?
Ik heb via de chat anderhalve week geleden melding gehad dat de activeringscode per post verstuurd zou worden. Ik heb nog niets ontvangen.
Intussen zijn de facturen van april er al, met als gevolg dat er waarschijnlijk ook kosten zullen bijgerekend worden.
De herinnering werd opgestuurd naar het leveringsadres en niet naar het facturatie-adres!
Graag uw hulp aub
Bedankt
Bladzijde 1 / 1
Dag Joeri,
Ja kan de code ook op een factuur vinden maar deze mag niet ouder zijn dan 4 maanden.
Indien je een vast telefoonnummer hebt kan je ook bellen naar het nummer 0800/22263 vanaf die vaste lijn.
Als je mij via Het Proximus Team ook klantgegevens stuurt kan ik altijd nog eens kijken om de code te versturen via post.
Graag heb ik dan klantnr, telefoonnr, contactnr.
Mvg
Koen
Ja kan de code ook op een factuur vinden maar deze mag niet ouder zijn dan 4 maanden.
Indien je een vast telefoonnummer hebt kan je ook bellen naar het nummer 0800/22263 vanaf die vaste lijn.
Als je mij via Het Proximus Team ook klantgegevens stuurt kan ik altijd nog eens kijken om de code te versturen via post.
Graag heb ik dan klantnr, telefoonnr, contactnr.
Mvg
Koen
Beste,
Ik heb nog geen factuur op papier ontvangen, enkel de mails, vandaar mijn vraag.
Ik kan geen facturen betalen want ik geraak er niet aan
Bedankt.
Ik heb nog geen factuur op papier ontvangen, enkel de mails, vandaar mijn vraag.
Ik kan geen facturen betalen want ik geraak er niet aan
Bedankt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.