Activering van Internet Multi en Security

  • 22 February 2012
  • 7 reacties
  • 343 Bekeken

Ik kreeg vandaag een mailtje in mijn inbox,

Belgacom heeft het genoegen mij in te schrijven op de optie Internet en Multi Security...

Minimumduur is 1 jaar en kost 5 euro per maand (of inbegrepen in de prijs van je pack)

Nu, ik heb dit pack ongevraagd gekregen, zonder enige actie mijnentwege, en ik zou dit dan ook graag ongedaan maken, heb het totaal niet nodig.

Ben trouwens ook van plan te downgraden naar een goedkoper pak, heeft dit daar verband mee ?

Nog iemand dit voorgehad, hoe wordt dit rechtgezet (onderaan het maltje staat ook nog : 'de consument beschikt niet over het recht van de aankoop af te zien, hmm.. een niet door mij gedane aankoop dan nog.. en minimumduur 1 jaar...


7 reacties

Multi en Security is gratis inbegrepen in een pack met twee elementen waarvan 1 element internet favorite is.

het is niet gratis in een pack met 3 of 4 elementen

mvg
Dankje Xenne, heb het alleen niet aangevraagd, dit is een vervelend mailtje uit het niets, hoop dat het rechtgezet wordt..
kom je misschien in aanmerking voor gratis multi en security? dus heb je favorite internet in pack met nog een element?

in dat geval is het misschien een automatisch activatie?
anders zijn er misschien zaken die fout lopen met de nieuwe e-services, want ik vernam dat er iemand gratis volume besteld had en dit was blijkbaar fout gekopen want er werd per ongeluk pc security besteld

als je niets bestelde zou ik zo snel mogelijk contact opnemen met de klantendienst, kan zijn dat het nog niet eens actief staat...

mvg
ricy, ten eerste zijn we nog niet zeker dat hij in aanmerking komt voor gratis multi & security

ten tweede, wat als je downgrade naar comfort? dat wordt multi & security betalend... en aangezien het jaarcontract is....

dus ongevraagd activeren lijkt me maar niets

mvg
Kan inderdaad met de nieuwe e-services te maken hebben Xenne (al heb ik daar niets geactiveerd of aangevraagd)

Ook mijn domeinnaam is daar verdwenen zie ik. Niet erg overzichtelijk daar.

Ik ben inderdaad van plan mettertijd te downgraden naar Comfort, heb ze al via het webformulier gecontacteerd (vind dit duidelijker dan bellen), wacht nu op een reactie.

Thanks, grtz Jan
Beste Jan,

Is het mogelijk om mij uw klantgegevens te bezorgen via privébericht(klantnr, telefoonnr, gsmnr, naam, adres)?

Dan kan ik uw dossier eens opvragen.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Dankje, kreeg ook al een telefoontje van een BGC-medewerkster, heb een pm verzonden Knipogen

Reageer